ďťż
cranberies
Witam,
Problem polega na tym, że zębatka na wałku zdawczym nie zazębia się cała (nawet do połowy nie dochodzi) z kołem zębatym (z-23) na wałku pośrednim. Więcej n zdjęciach: 1. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9f8364a0178693a8.html 2. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dd302748e86c7395.html Na zdjęciach 1 i 2 jest założona podkładka między wałkiem głównym i zdawczym. 3. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/aaf25d764fae5d0a.html 4. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4c8a225cf443af10.html Na zdjęciach 3 i 4 nie ma założonej podkładki między wałkiem głównym i zdawczym. Podkładka: www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/66cbfaa22812da00.html Z tego co mi wiadomo ta podkładka musi być, lecz zaziębianie jest niewielkie. Przez to musiałem wymieniać wałek zdawczy (na zdjęciach świeży). Macie jakieś pomysły, aby zazębianie było większy, przynajmniej do połowy. Z góry dzięki za rady Pozdrawiam[/url Masz odwrotnie założone To koło na wałku pośrednim, zaloz je wklęsłą strona w strone tulejki. Tak jak wyżej, masz założone koło na wałku pośrednim odwrotnie. Dzięki wielkie. Nie wiedziałem, że tai detal może tyle zmienić. Teraz się męczę z przeciekającą śrubą do spuszczania oleju. Ehh ... Załóż podkladke miedziana pod srube, mozesz tez posmarowac gwint silikonem lub nałozyc tasme teflonową Problem w tym, że w bloku jest gwint zerwany. Próbowałem z pakułami i silikonem ale puściło :/ no to niestety trzeba otwór rozwiercić i nagwintować od nowa spbóbuj zrobić "podkładkę" pod gwint z puszki po piwie, potem podkładka miedziana,i silikonem uszczelnić, ja tak zrobiłem prowizorycznie i drugi sezon jest ok. Farba nitro pomogła Przejechałem 0,5 km i kosz sprzęgłowy mi się odkręcił. Podkładka do wymian. Ehh ... |