ďťż

Kobuz

cranberies
http://www.wskonline.fora.pl/viewimage.php?i=784

W galerii zdjęcia Kobuza.

Rocznika nie znam - brak tabliczki, ale od sprzedającego usłyszałem, że jest to 77r . Nie wiem, który błotnik jest oryginalny, a poza złamaną klamką i pękniętym licznikiem wszystko jest do niej. Aktualnie moto jest rozebrany i czeka na odnowienie.

Dzieki za wszystkie podpowiedzi co do kompletności itd


Fajne moto:)
ladny motorek,tez mam kobuza i niedlugo wrzuce foto ;P
Elegancka maszyna .
Wydech mi się bardzo podoba , kolanko nie bite ani nie przypalone .
Są te ciężko dostępne odblaski .
Chromy ładne .

Coś jest w nim pomieszane ale jeśli rocznik jest około 77 to tylny błotnik nie pasuje bo pełna osłona łańcucha się zgadza . Czarne boczki z napisem Kobuz nie wiem czy do tego modelu nie powinny być boczki pomarańczowe z napisem Kobuz ale to szczegół .


Były także takie wersje z pomarańczowym bakiem i czarnymi osłonami oryginalnie.
Tak czy siak kupa pracy mnie czeka. Elektryka jest w totalnej rozsypce - moto chodzi aktualnie bez aku znaczy sie chodziło Kolanko wydechowe polerowałem tymi "druciakami" ale z bliska widać ślady korozji przy mocowaniu do cylindra. Silnik ponoć nie był rozbierany, ale na sprawdzenie przyjdzie czas jak go rozpołowię i pomierzę cylinder, przebieg raczej nieznany, bo licznik świruje jeśli chodzi o dystans i prędkość (120 mam na 2 ) . Dużo rzeczy jest skorodowanych, bo Kobuz stał w piwnicy w dodatku przykry jakimiś gratami (stąd zbity licznik). Ale liczy się kompletność i jest jakaś szansa, że znajdą się papiery

Błotnik tylny rozumiem, że nie ma być kanciaty ?
On najbardziej nie pasuje do zestawu
Mhm, ale z tego co wiem w jakiś Kobuzach montowali takie błotniki to prawda ?

Dzisiaj będąc w mieście widziałem boskiego Kobuza, ale nie wiem czy to oryginał bo:
- lakierowana lampa z głębokim licznikiem
- silnik Wiatra
- chromowane końcówki błotników (2x przód) i raz tył - możliwe, że to ktos sobie dorobił, bo idzie takie coś dostać do samochodów.

W każdym razie efekt był super - nie mogłem się napatrzeć, a obok stała jeszcze SHL i K750
Tak były Kobuzy w których montowano kwadratowe błotniki .

Byłeś światkiem mini zlotu zabytkowych motocykli

Co do tego Kobuza którego dzisiaj widziałeś to na pewno oryginalna jest : - lakierowana lampa z głębokim licznikiem
- co do błotników to w oryginale raczej czegoś takiego nie było ,
- a co do silnika to się nie wypowiem ale to był silnik W2 czy inny z wnęką np 059-3 ?
Wiesz co nie przyglądałem się dokładnie, ale na deklu lewym wiatr, a na prawym ściągany mały dekielek . Nie znam sie na silnikach 175 więc tylko tyle mogę powiedzieć niestety, kurde, ale ten Kobuz był piekny
Aha rozumiem . No wiesz same dekle jeszcze nam nie powiedzą czy to Wiatr czy standardowy 060 bo ktoś mógł je sobie poprzekładać ale to szczegół .
a jakie były takie większe różnice między wiatrem a np 059? bo ja to o tym pojęcia żadnego nie mam
-Wnęka w karterach
-Przełożenia w skrzyni biegów
-Czasami występujące koło zamachowe po lewej stronie wału
-Inne dekle boczne
-Łapka sprzęgła przykręcana do prawego dekla nie do karteru
-Wały na łożyskach 3 - rzędowych
-Wirnik pełny

I inne .
Tak czy siak remont Kobuza czas zacząć
Jakie plany remont całości czy tylko silnik ?
Po całości, ale najpierw druga odsłona mojego Crossa z silnikiem Mińska - info będzie w temacie.

A Kobuz na kupce czeka już na remont i odnowę. Silnik na pewno do szlifu i regeneracja wału + parę nowych pierdułek wyjdzie (tarcze ma założone te nowego typu) no i oczywiście łożyska + uszczelniacze. Pewnie też wypełniacze na wał założę, możliwe,że Pegaza zamienię na coś innego. Co do reszty to wyjdzie w praniu pewnie napęd, uszczelniacze w lagach itd.

Na wiosnę chce wyjechać no i wypadało by prawko zrobić
Tiesci - masz papiery na tego KOBUZA ?
Rób prawko bo warto kiedyś może się jakiś wypad forumowy zrobi w Polskę jak Dyziek proponuje albo jak się dorobimy to gdzieś w świat np : do USA na drogę 66 WSK-ami to było by coś
Są w trakcie szukania tak jak i tabliczka, że tak powiem Na błotniku widać nr rejestracyjny i na takich blachach ten motor jezdził w tym tysiącleciu u poprzedniego własciciela ...

A prawko koniecznie trzeba zrobić Zmiana przepisów i tak mi nie szkodzi bo wiekowo nie łapię się na te "utrudnienia" .
Jesteś w temacie może co się zmieniło w tym roku w porównaniu do ubiegłego ?
W sumie nie jestem więc nie wiem, ale 26 lat mam więc sądzę, że nie będę musiał robić prawka zaczynając od A1
Powstały takie kategorie:
-AM- na skutery, motocykle do 50 ccm oraz quady do 330 kg i prędkością maksymalną 45 km/h
-A1- na motocykle do 125 ccm
-A2- na motocykle o mocy nie przekraczającej 35 kW (47,5 KM)
-A- wszystkie motocykle wzwyż *
*gdzie prawo jazdy kategorii A można robić ukończywszy 20 rok życia tylko w momencie już dwuletniego posiadania prawa jazdy kategorii A2. Natomiast jeśli prawo jazdy kategorii A jest naszym pierwszym prawem jazdy na motocykl, można je zrobić dopiero ukończywszy 24 lata.
Dzięki
Spoko, jak coś pomyliłem to mnie poprawcie
Dzięki . Ale teraz lipa dobrze że już mam to za sobą
kategorię AM można zastąpić kat. T, na traktory i pojazdy wolnobieżne, ja mam zamiar w ciągu wakacji być może zrobic sobie prawko na ciągnik
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • black-velvet.pev.pl
  • Tematy
    Powered by wordpress | Theme: simpletex | © cranberies