ďťż
cranberies
http://www.wskonline.fora.pl/viewimage.php?i=784
W galerii zdjęcia Kobuza. Rocznika nie znam - brak tabliczki, ale od sprzedającego usłyszałem, że jest to 77r . Nie wiem, który błotnik jest oryginalny, a poza złamaną klamką i pękniętym licznikiem wszystko jest do niej. Aktualnie moto jest rozebrany i czeka na odnowienie. Dzieki za wszystkie podpowiedzi co do kompletności itd Fajne moto:) ladny motorek,tez mam kobuza i niedlugo wrzuce foto ;P Elegancka maszyna . Wydech mi się bardzo podoba , kolanko nie bite ani nie przypalone . Są te ciężko dostępne odblaski . Chromy ładne . Coś jest w nim pomieszane ale jeśli rocznik jest około 77 to tylny błotnik nie pasuje bo pełna osłona łańcucha się zgadza . Czarne boczki z napisem Kobuz nie wiem czy do tego modelu nie powinny być boczki pomarańczowe z napisem Kobuz ale to szczegół . Były także takie wersje z pomarańczowym bakiem i czarnymi osłonami oryginalnie. Tak czy siak kupa pracy mnie czeka. Elektryka jest w totalnej rozsypce - moto chodzi aktualnie bez aku znaczy sie chodziło Kolanko wydechowe polerowałem tymi "druciakami" ale z bliska widać ślady korozji przy mocowaniu do cylindra. Silnik ponoć nie był rozbierany, ale na sprawdzenie przyjdzie czas jak go rozpołowię i pomierzę cylinder, przebieg raczej nieznany, bo licznik świruje jeśli chodzi o dystans i prędkość (120 mam na 2 ) . Dużo rzeczy jest skorodowanych, bo Kobuz stał w piwnicy w dodatku przykry jakimiś gratami (stąd zbity licznik). Ale liczy się kompletność i jest jakaś szansa, że znajdą się papiery Błotnik tylny rozumiem, że nie ma być kanciaty ? On najbardziej nie pasuje do zestawu Mhm, ale z tego co wiem w jakiś Kobuzach montowali takie błotniki to prawda ? Dzisiaj będąc w mieście widziałem boskiego Kobuza, ale nie wiem czy to oryginał bo: - lakierowana lampa z głębokim licznikiem - silnik Wiatra - chromowane końcówki błotników (2x przód) i raz tył - możliwe, że to ktos sobie dorobił, bo idzie takie coś dostać do samochodów. W każdym razie efekt był super - nie mogłem się napatrzeć, a obok stała jeszcze SHL i K750 Tak były Kobuzy w których montowano kwadratowe błotniki . Byłeś światkiem mini zlotu zabytkowych motocykli Co do tego Kobuza którego dzisiaj widziałeś to na pewno oryginalna jest : - lakierowana lampa z głębokim licznikiem - co do błotników to w oryginale raczej czegoś takiego nie było , - a co do silnika to się nie wypowiem ale to był silnik W2 czy inny z wnęką np 059-3 ? Wiesz co nie przyglądałem się dokładnie, ale na deklu lewym wiatr, a na prawym ściągany mały dekielek . Nie znam sie na silnikach 175 więc tylko tyle mogę powiedzieć niestety, kurde, ale ten Kobuz był piekny Aha rozumiem . No wiesz same dekle jeszcze nam nie powiedzą czy to Wiatr czy standardowy 060 bo ktoś mógł je sobie poprzekładać ale to szczegół . a jakie były takie większe różnice między wiatrem a np 059? bo ja to o tym pojęcia żadnego nie mam -Wnęka w karterach -Przełożenia w skrzyni biegów -Czasami występujące koło zamachowe po lewej stronie wału -Inne dekle boczne -Łapka sprzęgła przykręcana do prawego dekla nie do karteru -Wały na łożyskach 3 - rzędowych -Wirnik pełny I inne . Tak czy siak remont Kobuza czas zacząć Jakie plany remont całości czy tylko silnik ? Po całości, ale najpierw druga odsłona mojego Crossa z silnikiem Mińska - info będzie w temacie. A Kobuz na kupce czeka już na remont i odnowę. Silnik na pewno do szlifu i regeneracja wału + parę nowych pierdułek wyjdzie (tarcze ma założone te nowego typu) no i oczywiście łożyska + uszczelniacze. Pewnie też wypełniacze na wał założę, możliwe,że Pegaza zamienię na coś innego. Co do reszty to wyjdzie w praniu pewnie napęd, uszczelniacze w lagach itd. Na wiosnę chce wyjechać no i wypadało by prawko zrobić Tiesci - masz papiery na tego KOBUZA ? Rób prawko bo warto kiedyś może się jakiś wypad forumowy zrobi w Polskę jak Dyziek proponuje albo jak się dorobimy to gdzieś w świat np : do USA na drogę 66 WSK-ami to było by coś Są w trakcie szukania tak jak i tabliczka, że tak powiem Na błotniku widać nr rejestracyjny i na takich blachach ten motor jezdził w tym tysiącleciu u poprzedniego własciciela ... A prawko koniecznie trzeba zrobić Zmiana przepisów i tak mi nie szkodzi bo wiekowo nie łapię się na te "utrudnienia" . Jesteś w temacie może co się zmieniło w tym roku w porównaniu do ubiegłego ? W sumie nie jestem więc nie wiem, ale 26 lat mam więc sądzę, że nie będę musiał robić prawka zaczynając od A1 Powstały takie kategorie: -AM- na skutery, motocykle do 50 ccm oraz quady do 330 kg i prędkością maksymalną 45 km/h -A1- na motocykle do 125 ccm -A2- na motocykle o mocy nie przekraczającej 35 kW (47,5 KM) -A- wszystkie motocykle wzwyż * *gdzie prawo jazdy kategorii A można robić ukończywszy 20 rok życia tylko w momencie już dwuletniego posiadania prawa jazdy kategorii A2. Natomiast jeśli prawo jazdy kategorii A jest naszym pierwszym prawem jazdy na motocykl, można je zrobić dopiero ukończywszy 24 lata. Dzięki Spoko, jak coś pomyliłem to mnie poprawcie Dzięki . Ale teraz lipa dobrze że już mam to za sobą kategorię AM można zastąpić kat. T, na traktory i pojazdy wolnobieżne, ja mam zamiar w ciągu wakacji być może zrobic sobie prawko na ciągnik |