ďťż
cranberies
Data: 29.11.2014 (sobota) Lokacja: MZIZ (sala konferencyjna) PKT: 900 Stoły: 48x48cali Wpisowe: 6zł (drobne plis) - z tego 1zł na klub Czas bitwy: 80minut Zapraszamy punktualnie na 8:30 PLAN 8.30 - 9.00 - zapisy 9:00 - 10:20 10:30 - 11:50 12:00 - 13:20 13:30 - 14:50 ZASADY OGÓLNE - Obowiązują zasady 7 edycji WH40k, FAQi ze strony GW oraz PKZty - Każdy gracz musi dysponować czytelną drukowaną rozpiską - Każdy gracz musi posiadać CODEX swojej armii (w przypadku braku wszystkie sytuacje sporne rozstrzygane są na niekorzyść gracza), dozwolona jakakolwiek wersja za wyjątkiem "pamięciowej". - Dopuszczone: wszystkie oficjalne Codexy, Suplementy, Dataslates, IA - Niedopuszczone: Escalation, Stronghold Assault, Formacje - Fortyfikacje: brak - Gramy bez proxów - "Pełny" WYSIWYG KOMPOZYCJA - Punkty: 900 - 0-1 HQ, 1-4 TROOPS, 0-2 ELITA, 0-2 FAST, 0-2 HS - 0-2 pojazdy, maszyny etc, etc lub 0-1 szwadron pojazdów(tu może być wiecej niż 2 pojazdy) - żaden z pojazdów nie może mieć więcej niż 4HP - ograniczenie dotyczy całej armii - Nie wystawiamy: Lords of War, - 0-1 oddziałów z save'em 2+ - nie może być to HQ - max 2 wounds na model, 1 model w armii możne mieć 3 wound'y - można mieć tylko 4 kostki podstawowe magii + d6 - ograniczenia dotyczą wszystkich wystawianych detachment'ów - gramy tylko na 1 podstawowym FOC (Primary Detachment) PUNKTACJA 10:10 – 0 vp różnicy 11:9 – 1 vp różnicy 12:8 – 2 vp różnicy 13:7 – 3 vp różnicy 14:6 – 4 vp różnicy 15:5 – 5 vp różnicy 16:4 – 6 vp różnicy 17:3 – 7 vp różnicy 18:2 – 8 vp różnicy 19:1 – 9 vp różnicy 20:0 – 10+ vp różnicy Slaughter - wyeliminowanie modeli przeciwnika daje punkty (poszczególne progi NIE kumulują się, ułamki zaokrąglamy na korzyść przeciwnika): ponad 25% - 2VP ponad 50% - 3VP ponad 75% - 4VP 100% - 5VP Punkty karne: - za pisanie rozpiski na początku turnieju -1 DP, - za nieczytelną rozpiskę lub brak wyszczególnionych przedmiotów i wyposażenia (zgłasza przeciwnika, decyduje sędzia) -1 DP, - za rozpiskę bez poprawnych wartości punktowych oddziałów i bez zsumowania punktów całej armii -1 DP . - za brak akcesoriów do gry: miarka, kości, wzorniki, kodeks itp, itd(nie ważne którego) - 5 DP - granie niezgodną rozpiską - zerujemy pkt za poprzednie bitwy i -10 DP karnych na koniec - przeciągnie gry oraz spóźnienie w oddawaniu wyników – punkty karne ustalane indywidualnie dla każdego delikwenta W przypadku takiej samej ilości DP przez kilku graczy decyduje ilość wygranych bitew. Top 3 zostawia rozpiski po turnieju celem weryfikacji. KOLEJNOŚĆ RZECZY PRZED BITWĄ 1) Ustawienie znaczników jeśli wymaga tego scenariusz 2) Rzut na wybór strony 3) Losowanie warlords traits, mocy itp. 4) Rzut na Night Fighting 5) Rzut decydujący o tym kto wybiera gracza wystawiającego armię jako pierwszy 6) Gracz, który wystawił armię jako pierwszy wybiera kto zaczyna 7) Przejęcie inicjatywy SCENARIUSZE: W każdej misji jeden oddział może zajmować tylko jeden cel (znacznik/ćwiartkę/teren), w przypadku zajmowania więcej niż jednego gracz wyraźnie musi zadeklarować, który zajmuje dany oddział. We wszystkich misjach obowiązują rezerwy i walka w nocy na zasadach podręcznika. We wszystkich misjach obowiązuje losowa ilość tur czyli 5 tur, 6 na 4+ We wszystkich misjach obowiązują przełamanie linii (Linebreaker), pierwsza krew (First Blood) i zabicie dowódcy (Slay the Warlord). W przypadku braku dowództwa (HQ), jego rolę przejmuje wyznaczony charakter (np. sierżant) Misja 1 Rozstawienie: Dawn of War Zasady Specjalne: night fighting, rezerwy, Cel główny: D3+1 znaczniki rozstawione przez graczy wg standardowych zasad - każdy znacznik na koniec gry warty jest 3VP. Misja 2 Rozstawienie: Hammer and Anvil Zasady Specjalne: rezerwy Cel główny: 3 znaczniki rozmieszczone w strefie niczyjej co 12" - Mysterious Objectives - warte 3VP Cel poboczny: Linebreaker +1 dodatkowy punkt Misja 3 Rozstawienie: Hammer and Anvil Zasady Specjalne: night fighting, rezerwy, Cel główny: na środku strefy niczyjej RELICT - kontrolowany na koniec daj 3VP a we własnej strefie wystawienia 5VP Cel poboczny: Slay the Warlord dodatkowo +1VP Misja 4 Rozstawienie: Dawn of War Zasady Specjalne: rezerwy, Cel główny: 1 znacznik we własnej strefie wart 1VP , w strefie przeciwnika 3VP Cel poboczny: Za każdą zniszczoną jednostkę dodatkowo 1VP (dedyk+ wkładka liczą się razem jako 1VP). Linebreaker - nie jest punktowany! ZGŁOSZENIA: 1. Algirdas 2. WRU 3. Frost 4. Sławny 5. Toshi 6. Misiek 7. Bilu 8. Fol 9. Karol 10. Sargo 11. Tymotekh 12. Emilian 13. patrykus2010 14. Ja na turniej jechać nie mogę - będę na zwolnieniu, natomiast chętnie mogę sparingu udzielić Nah bo rozpiski nie sa spawdzane przed turniejem i znowu kots mi wyskoczy z tekstem ze ma coddex na telefonie i mogl by mi pokazac ale niechce mu sie ktoś ma może ochotę jechać ? znowu kots mi wyskoczy z tekstem ze ma coddex na telefonie i mogl by mi pokazac ale niechce mu sie dobre, nie spotkałem się z czymś takim ale u Nas nazwali by go "samobójcą" |