ďťż
cranberies
Data: 22.03.2014( sobota) Lokacja: MZIZ ( sala konferencyjna) PKT: 1650pkt Stoły: 48x72 cali Wpisowe: 7zł ( drobne plis) - z tego 1zł na klub Czas bitwy: 120 minut 1.Plan 8.30 – 9.00 - zapisy 9.10 - 11.10 - I bitwa 11.20 - 13.20 II bitwa 13.40 - 15.40 III bitwa 16:00 - IV bitwa przy soku i piwku ale już w knajpce 2. Zasady ogólne - Obowiązują zasady 6 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz PKZ - Gracz dysponuje czytelną drukowaną rozpiską - Dopuszczone są modele i jednostki z IA za wyjątkiem SH i Gargantów - wymagane jest posiadanie wydrukowanych statystyk modelu i broni - NIE GRAMY - dodatków z stronghold assault, escalation, imperial knight. - Dopuszczone Dataslate'y 3. Oddziały punktujące w scenariuszach to: jednostki podstawowe i wymienione w misjim wliczając pojazdy ze slotów wymienionych w misjach(transporty dedykowane nie punktują). Flyer's punktują jeśli "zejdą" do hover'a. 4. Punktacja 10:10 – 0 vp różnicy 11:9 – 1 vp różnicy 12:8 – 2 vp różnicy 13:7 – 3 vp różnicy 14:6 – 4 vp różnicy 15:5 – 5 vp różnicy 16:4 – 6 vp różnicy 17:3 – 7 vp różnicy 18:2 – 8 vp różnicy 19:1 – 9 vp różnicy 20:0 – 10+ vp różnicy - Tabled- w takim przypadku liczymy normalnie straty itp. Dodatkowo gracz który wyczyścił stół zajmuje tyle znaczników ile pozostało mu scoringów na stole (oczywiście maksymalnie tyle ile jest znaczników w misji). W przypadku takiej samej ilośći DP przez kilku graczy decyduje ilość wygranych bitew. 5. Punkty dodatkowe VP za różnicę w KILL POINTACH: 0-2 – 0VP 2-4 – 1VP 4-6 – 2VP 6+ – 3VP Karanie odjęciem DP za : - za pisanie rozpiski na początku turnieju -1 DP, - za nieczytelną rozpiskę lub brak wyszczególnionych przedmiotów i wyposażenia (zgłasza przeciwnika, decyduje sędzia) -1 DP, - za rozpiskę bez poprawnych wartości punktowych oddziałów i bez zsumowania punktów całej armii -1 DP . - za brak akcesoriów do gry: miarka, kości, wzorniki, kodeks itp, itd(nie ważne którego) - 5 DP - granie niezgodną rozpiską - zerujemy pkt za poprzednie bitwy i -10 DP karnych na koniec Wymagana są rozpiski czytelne(drukowane). Top3 po turnieju jest zobowiązany zostawić swoje rozpiski orgom! NIE GRAMY NA PROXACH ! Bez wyjątków ! 6. Kolejność rzeczy losowych przed bitwą: 1). Rzut na wybór strony. 2). Wystawienie znaczników (jeżeli mają być one ustawiane przez graczy), pierwszy znacznik wystawia osoba, która wybierała stronę jako pierwsza, następnie naprzemiennie. 3). Losowanie Warlord Trait’ów, generowanie mocy z Rulebook’a, tabelek demonicznych, chaosowych, etc. 4). Rzut na to kto wystawia swoją armię jako pierwszą (zwycięzca rzutu decyduje kto się pierwszy wystawia). 5). Rzut za Night Fight. 6). Wystawienie armii, następnie wystawienie Infiltratorów, pod koniec Scout Moves. 7). Przejęcie Inicjatywy. 7. Scenariusze BITWA 1 WYSTAWIENIE: Dawn of War ZASADY SPECJALNE: Night Fighting, Reserves, Kill Points, Fast Recon (slot FA punktuje, 1VP za zniszczenie) ILOŚĆ TUR: 5, 6 na 5+ ZNACZNIKI: Po 2 znaczniki dla każdego gracza rozlokowane wedle standardowych zasad w strefie wystawiania danego gracza. Na koniec gry każdy kontrolowany znacznik wart jest 3VP. „ZA LINIĄ WROGA”: Za każdą jednostkę punktującą lub denial, która na koniec gry znajduje się w całości w strefie wystawienia przeciwnika gracze otrzymuje 1VP. CELE DODATKOWE: First Blood, Slay the Warlord BITWA 2 WYSTAWIENIE: Ćwiartki ZASADY SPECJALNE: Night Fighting, Reserves, Kill Points, Heavy Metal (slot HS punktuje, 1VP za zniszczenie) ILOŚĆ TUR: 5, 6 na 5+ ZNACZNIKI: 3 znaczniki rozlokowane równomiernie wzdłuż przekątnej stołu. Na koniec gry każdy kontrolowany znacznik wart jest 3VP. Dodatkowo każdy gracz wystawia 1 znacznik w swojej strefie wystawienia wedle standardowych zasad, na koniec gry znacznik ten wart jest 1VP dla gracza, który go wystawił oraz 2VP dla przeciwnika. „PRZEJĄĆ I UTRZYMAĆ”: Jeśli na koniec gry w poszczególnych ćwiartkach stołu znajdują się jednostki punktujące tylko jednego gracza otrzymuje on 1VP za każdą kontrolowaną przez siebie ćwiartkę. CELE DODATKOWE: First Blood, Slay the Warlord, Linebreaker BITWA 3 WYSTAWIENIE: Vanguard Strike ZASADY SPECJALNE: Night Fighting, Reserves, Kill Points, Masters of War (slot HQ punktuje) ILOŚĆ TUR: 5, 6 na 5+ ZNACZNIKI: 4 znaczniki rozlokowane na środkach ćwiartek stołu. Na koniec gry każdy kontrolowany znacznik wart jest 1VP. Dodatkowo na środku stołu znajduje się Relikt będący Starożytnym Artefaktem (str. 106). Relikt wart jest 5VP dla kontrolującego go gracza. „BLOOD FOR THE BLOOD GOD”: Każda zniszczona jednostka warta jest 1VP Dodatkowo za każdy wygrany przez Warlorda challenge gracze otrzymują 1VP. CELE DODATKOWE: First Blood, Slay the Warlord, Linebreaker Lista chętnych: 1. Sargo 2. sławny 3. Toshi 4. Misiek 5. Algirdas 6. Zator 7. Karol 8. Billu 9. Emilian 10. Shadow 11. Uruk 12. Wróbel 13. Bzezio 14. Nuno 15. 16. 17. 18. 19. 20. Miałby ktoś pożyczyć może dreda z podwójnymi autosami na turniej? edit; i jeszcze może 6 gwardzistów albo modeli podobnych do acolyte warriorów z henchman warbandów? pasza ci kultysci? Jeśli przejdą na turnieju to wezme swoich, z dreda raczej nici ludziska? Dziękuję Wszystkim uczestnikom za grę. Poniżej wyniki i link do naszej galeryjki. 1. Sławny - CD 2. Misiek - SM+Tau 3. Sargo - Necrons 4. Zator - Eldar+Tau 5. Łukasz Krzywda - GK 6. Łukasz Wróbel - Tau 7. Rafał Wróblewski - CSM 8. Toshi - Eldar 9. Karol - CSM 10. Emilian - CSM 11. Algirdas - Dark Eldar ZDJĘCIA ! DZIĘKI CHŁOPAKI DOBRZE BYŁO! |