ďťż
cranberies
Data: 05.07.2014 (sobota) Lokacja: MZIZ (sala konferencyjna) PKT: 1500 Stoły: 48x60 cali Wpisowe: 7zł (drobne plis) - z tego 1zł na klub Czas bitwy: 140 minut PLAN 8.30 - 9.00 - zapisy 9.00 - 11.20 - I bitwa 11.30 - 13.50 II bitwa 14.10 - 16.30 III bitwa 17:00 - IV bitwa przy soku i piwku ale już w knajpce ZASADY OGÓLNE - Obowiązują zasady 7 edycji WH40k, FAQi ze strony GW oraz PKZty - Każdy gracz musi dysponować czytelną drukowaną rozpiską - Każdy gracz musi posiadać CODEX swojej armii (w przypadku braku wszystkie sytuacje sporne rozstrzygane są na niekorzyść gracza) - Dopuszczone: wszystkie oficjalne Codexy, Suplementy, Dataslates, IA (poza SH i GC) - Niedopuszczone: Lords of War, Escalation - Fortyfikacje: Aegis Defence Line, Imperial Bastion, Skyshield Landing Pad (fortyfikacje w wersji ze Stronghold Assault) - Gramy bez proxów - Preferowany pełny WYSIWYG KOMPOZYCJA - Punkty: 1500 - Armie Battle-forged budowane według następującego FOC: 1) 1x COMBINED ARMS DETACHMENT 2) 1x ALLIED DETACHMENT 3) 1x DETACHMENT INNEGO TYPU (np. IK, Inkwizycja, Formacja) PUNKTACJA 10:10 – 0 vp różnicy 11:9 – 1 vp różnicy 12:8 – 2 vp różnicy 13:7 – 3 vp różnicy 14:6 – 4 vp różnicy 15:5 – 5 vp różnicy 16:4 – 6 vp różnicy 17:3 – 7 vp różnicy 18:2 – 8 vp różnicy 19:1 – 9 vp różnicy 20:0 – 10+ vp różnicy Slaughter - wyeliminowanie modeli przeciwnika daje punkty (poszczególne progi NIE kumulują się, ułamki zaokrąglamy na korzyść przeciwnika): ponad 25% - 2VP ponad 50% - 3VP ponad 75% - 4VP 100% - 5VP Punkty karne: - za pisanie rozpiski na początku turnieju -1 DP, - za nieczytelną rozpiskę lub brak wyszczególnionych przedmiotów i wyposażenia (zgłasza przeciwnika, decyduje sędzia) -1 DP, - za rozpiskę bez poprawnych wartości punktowych oddziałów i bez zsumowania punktów całej armii -1 DP . - za brak akcesoriów do gry: miarka, kości, wzorniki, kodeks itp, itd(nie ważne którego) - 5 DP - granie niezgodną rozpiską - zerujemy pkt za poprzednie bitwy i -10 DP karnych na koniec - przeciągnie gry oraz spóźnienie w oddawaniu wyników – punkty karne ustalane indywidualnie dla każdego delikwenta W przypadku takiej samej ilości DP przez kilku graczy decyduje ilość wygranych bitew. Top 3 zostawia rozpiski po turnieju celem weryfikacji. KOLEJNOŚĆ RZECZY PRZED BITWĄ 1) Ustawienie znaczników jeśli wymaga tego scenariusz 2) Rzut na wybór strony 3) Losowanie warlords traits, mocy itp. 4) Rzut na Night Fighting 5) Rzut decydujący o tym kto wybiera gracza wystawiającego armię jako pierwszy 6) Gracz, który wystawił armię jako pierwszy wybiera kto zaczyna 7) Przejęcie inicjatywy SCENARIUSZE Gramy 3 misje MAELSTROM OF WAR więc KAŻDY ma mieć przy sobie TACTICAL OBJECTIVES w jakiejś postaci (karty, rulebook, wydruk, ksero) - Zasady obowiązujące we wszystkich misjach: Night Fight, Reserves, Variable Game Lenght, Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker i Slaughter - Na koniec tury każdy gracz może odrzucić 1 niewykonany Tactical Objective - Dodatkowo każdy gracz może odrzucić Tactical Objectives, które nie mogą zostać wykonane podczas gry (np. zabicie Psykera przeciwnika w przypadku gdy ich nie posiada) BITWA 1 Scenariusz: CONTACT LOST Wystawienie: Dawn Of War BITWA 2 Scenariusz: CLEANSE AND CONTROL Wystawienie: Hammer And Anvil BITWA 3 Sceniariusz: TACTICAL ESCALATION Wystawienie: Vanguard Strike ZGŁOSZENIA 1. Sławny 2. Algirdas 3. Toshi 4. Misiek 5. Nihildefoe PS wiem, że robicie turniej ale żebyście nie pomyśleli, że np zapomnieliśmy o Was to zamieszczam. Pozdrawiam. Jak będzie jak ostatnio - to szybciej do Kielc wpadniemy To wpadajcie bo ludzi malo sory za dubla ale musze miec 3 posty zeby moc wrzucic link |