ďťż

Kielce - 1500pkt - 05.07.2014

cranberies




Data: 05.07.2014 (sobota)
Lokacja: MZIZ (sala konferencyjna)
PKT: 1500
Stoły: 48x60 cali
Wpisowe: 7zł (drobne plis) - z tego 1zł na klub
Czas bitwy: 140 minut

PLAN
8.30 - 9.00 - zapisy
9.00 - 11.20 - I bitwa
11.30 - 13.50 II bitwa
14.10 - 16.30 III bitwa
17:00 - IV bitwa przy soku i piwku ale już w knajpce

ZASADY OGÓLNE
- Obowiązują zasady 7 edycji WH40k, FAQi ze strony GW oraz PKZty
- Każdy gracz musi dysponować czytelną drukowaną rozpiską
- Każdy gracz musi posiadać CODEX swojej armii (w przypadku braku wszystkie sytuacje sporne rozstrzygane są na niekorzyść gracza)
- Dopuszczone: wszystkie oficjalne Codexy, Suplementy, Dataslates, IA (poza SH i GC)
- Niedopuszczone: Lords of War, Escalation
- Fortyfikacje: Aegis Defence Line, Imperial Bastion, Skyshield Landing Pad (fortyfikacje w wersji ze Stronghold Assault)
- Gramy bez proxów
- Preferowany pełny WYSIWYG

KOMPOZYCJA
- Punkty: 1500
- Armie Battle-forged budowane według następującego FOC:
1) 1x COMBINED ARMS DETACHMENT
2) 1x ALLIED DETACHMENT
3) 1x DETACHMENT INNEGO TYPU (np. IK, Inkwizycja, Formacja)

PUNKTACJA
10:10 – 0 vp różnicy
11:9 – 1 vp różnicy
12:8 – 2 vp różnicy
13:7 – 3 vp różnicy
14:6 – 4 vp różnicy
15:5 – 5 vp różnicy
16:4 – 6 vp różnicy
17:3 – 7 vp różnicy
18:2 – 8 vp różnicy
19:1 – 9 vp różnicy
20:0 – 10+ vp różnicy

Slaughter - wyeliminowanie modeli przeciwnika daje punkty (poszczególne progi NIE kumulują się, ułamki zaokrąglamy na korzyść przeciwnika):
ponad 25% - 2VP
ponad 50% - 3VP
ponad 75% - 4VP
100% - 5VP

Punkty karne:
- za pisanie rozpiski na początku turnieju -1 DP,
- za nieczytelną rozpiskę lub brak wyszczególnionych przedmiotów i wyposażenia (zgłasza przeciwnika, decyduje sędzia) -1 DP,
- za rozpiskę bez poprawnych wartości punktowych oddziałów i bez zsumowania punktów całej armii -1 DP .
- za brak akcesoriów do gry: miarka, kości, wzorniki, kodeks itp, itd(nie ważne którego) - 5 DP
- granie niezgodną rozpiską - zerujemy pkt za poprzednie bitwy i -10 DP karnych na koniec
- przeciągnie gry oraz spóźnienie w oddawaniu wyników – punkty karne ustalane indywidualnie dla każdego delikwenta

W przypadku takiej samej ilości DP przez kilku graczy decyduje ilość wygranych bitew.

Top 3 zostawia rozpiski po turnieju celem weryfikacji.

KOLEJNOŚĆ RZECZY PRZED BITWĄ
1) Ustawienie znaczników jeśli wymaga tego scenariusz
2) Rzut na wybór strony
3) Losowanie warlords traits, mocy itp.
4) Rzut na Night Fighting
5) Rzut decydujący o tym kto wybiera gracza wystawiającego armię jako pierwszy
6) Gracz, który wystawił armię jako pierwszy wybiera kto zaczyna
7) Przejęcie inicjatywy

SCENARIUSZE
Gramy 3 misje MAELSTROM OF WAR więc KAŻDY ma mieć przy sobie TACTICAL OBJECTIVES w jakiejś postaci (karty, rulebook, wydruk, ksero)

- Zasady obowiązujące we wszystkich misjach: Night Fight, Reserves, Variable Game Lenght, Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker i Slaughter
- Na koniec tury każdy gracz może odrzucić 1 niewykonany Tactical Objective
- Dodatkowo każdy gracz może odrzucić Tactical Objectives, które nie mogą zostać wykonane podczas gry (np. zabicie Psykera przeciwnika w przypadku gdy ich nie posiada)

BITWA 1
Scenariusz: CONTACT LOST
Wystawienie: Dawn Of War

BITWA 2
Scenariusz: CLEANSE AND CONTROL
Wystawienie: Hammer And Anvil

BITWA 3
Sceniariusz: TACTICAL ESCALATION
Wystawienie: Vanguard Strike

ZGŁOSZENIA
1. Sławny
2. Algirdas
3. Toshi
4. Misiek
5. Nihildefoe


PS

wiem, że robicie turniej ale żebyście nie pomyśleli, że np zapomnieliśmy o Was to zamieszczam.
Pozdrawiam.
Jak będzie jak ostatnio - to szybciej do Kielc wpadniemy
To wpadajcie bo ludzi malo


sory za dubla ale musze miec 3 posty zeby moc wrzucic link
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • black-velvet.pev.pl
  • Tematy
    Powered by wordpress | Theme: simpletex | © cranberies