ďťż
cranberies
Czy część na ramieniu zmieniacza (ta która podtrzymuje zębatkę) mająca spory luz, może być przyczyną wypadania pierwszego i trzeciego biegu?
(ta płytka metalu, nie wiem jak to się fachowo nazywa) To jest wodzik . Myslę że to może mieć wpływ o ile luz jest naprawdę duży . Akurat miałem nadzieję, że to właśnie ty odpiszesz Tyranus tak, luz jest duży, a że dokładnie obejrzałem całą skrzynię biegów- tryby, części zmieniacza itp. to tylko ten wodzik był podejrzany. Dlatego mam do ciebie sprawkę Tyranus, ale to już na PW Ale nie opieraj się tylko na zmieniaczu przyczyn wypadania biegów jest sporo i musisz zwrócić uwage na wiecej czynników . Zmieniacz to raczej ostatnia rzecz która moze to powodować i powiem że nie mam stu procentowej pewności że to może byc tego wina . Wiem że oglądałeś całą skrzynie ale popatrz jeszcze raz bo tam trzeba szukać na początku , może coś przeoczyłeś . Ale co na przykład? Zęby na trybach są jak nowe, w kwestii regulacyjnej podkładkami dystansowymi jest tak jak było za czasów gdy jeszcze wszystko było w porządku ze skrzynią. Tylko ten wodzik ma potężny luz. Zęby na trybach to najmniej istotna rzecz w twoim przypadku liczy się stan kłów , i tych wypustek ta wałkach oraz wewnatrz trybów czy nie są pozaokrąglane te kwadraciki . |