ďťż
cranberies
Jak w temacie.Bardzo chętnie kupię komplet cylindra z tłokiem,sworzniem i co tam trzeba bez głowicy.Może ktoś akurat ma nowe i chciałby się pozbyć
Jak znajdzie się ktoś,kto ma taki komplet nowy,to szykuj na tą przyjemność jakieś 800zł Bez przesady ostatnio za 400zl z głowica poszedl na allegro. Interesuje cię używany cylinder ? Nie dzięki.Używany mam w swoim silniku. A nie prościej zrobić szlif i założyć oryginalny gorzycki nad wymiarowy tłok? Ja w swoim silniku mam zrobiony drugi szlif i kupiłem do tego tłok i pierścienie z normalnego sklepu motoryzacyjnego pewnie chińskie ale nie narzekam wszystkie parametry są ok spalanie 3,5 l na 100 i prędkość 85 na z 13 a kompresja jest rewelacyjna . No w 125 chiński tłok jeszcze pochodzi jak nie spuchnie zawczasu, bo do bardziej wysilonej 175 to na pewno odpada, sam się przekonałem i dziękuję za takie wyroby. Chińszczyzna jest dobra jedynie na obiad.. Raczej też odpada, wyroby mleczne skażone melaminą, zupki chiński to sama chemia, należy im dziękować tylko za porcelanę i proch, choć za to ostatnie to tak należą się pochwały jak za pokojowego nobla dla Obamy Mówie o prawdziwej chińszczyźnie od skośnookich,dobre ostre żarcie ze spora iloscia dziwnych kiełków i tym podobnych,nie miałem na mysli chińskich zupek aż się nam warn nalezy za ten offtop ...a więc co tam z tym cylindrem? Jednak wolę schaboszczaka z kapustą. Co do ostrzeżeń to by się przydało tak jak jest wpisane jeszcze w regulaminie że są trzy a nie tylko dwa (choć jak chcecie banujcie). Co do cylka, to zrobić szlif i do tego odpowiedni gorzycki tłok, wyjdzie nie więcej jak 100zł. Zakupiłem tłoki zmd tylko teraz pytanie.Wiadomo ,że tuleja i pierścienie będą oryginalne ,ale ciężko takie zdobyć.Pierścienie idzie kupić w skuter debica ,ale to znowu przesylka drogo jak za pare blaszek.Koniecznie oryginału szukać ? A cylinder i tak kupie oryginał pewnie jeszcze w tym roku jak coś się trafi na zapas. WSK nie ma tulei,cylinder jest jeną całością odlaną z żeliwa.Pierścienie kup raczej oryginalne.Jeśli masz cylinder w dobrym stanie bez połamanych żeberek i zrobisz mu szlif pod gorzycki tłok to będzie jeszcze lepszy niz nówka,po tylu latach pracy gładź cylindra jest znacznie twardsza. Chodzi mi o tulejkę tłoka wsuwaną w korbowód |