ďťż

CO SĄDZICIE O OBRĘCZACH DO WSK 125 18'

cranberies
Co myślicie o zakupie 2-uch takich obręczy jak na linku:

http://moto.allegro.pl/wsk-shl-wfm-mz-etz-obrecz-kolo-18-chrom-nowa-i2256744886.html

Piszą że chrom ale czy na podkładzie miedziowym tego nie wiem a więc co myślicie warte zakupu czy szkoda na to patrzeć chce zrobić moją WSK-e na oryginalny motor WSK-GIL bo jest ich mało ale nie chce popełnić błędu że w 1 rok pięknie chrom błyszczy a na drugi chrom został na ziemi.
Pozdrawiam ;D[/b


Sam kiedyś szukałem opinii o tych tanich obręczach i nie ma jednoznacznych odpowiedzi. Znajomy ma jakąś tego typu 3 lata i nic się z nią nie dzieje. Inni znowu piszą ,że rdzewieją szybko więc nie ma innej możliwości jak zakup i test na własnej skórze.

Osobiście to bym nie liczył na trwały i gruby chrom jak to było fabrycznie w naszych sprzętach.
no właśnie nie mam się kogo doradzić bo u mnie nikt nie kupował tych obręczy liczę jeszcze szprychy kupić to będzie miało czadowego wygląd-a heh
Nowe kolo cale b opony i dętki kosztuje w okolicach 230zl a tutaj:
-120zl dwie obręcze 18'
-70zl szprychy komplet na 2 kola
-staliwo 2-ie rolki 20zl
RAZEM >>>>>>>>>>210ZL<<<<<<<<<
I MAM OBA KOLA JAK NÓWKI co prawda trzeba się troszeczkę namachać tym staliwem no ale ja jak sobie wyobrażę jak taki bęben wygląda po wyczyszczeniu jak się pięknie świeci w słońcu no to jest kwestia 20 minut i 2 bębny zrobione są na chrom.
Opłaca(ło) by się to kupić jeśli była by pewność że nie zerdzewieje aż sobie myślałem że papierem wodnym delikatnie te obręcze,szprychy i bębny LAKIEREM TYLKO TAKIM PORZĄDNYM POMALOWAŁ TO I BY SIĘ ŁADNIE CZYŚCIŁO I BY NIE RDZEWIAŁO ANI NIE ZAŚNIEDZIAŁO
Nie wiem już sam chce zrobić moją WSK-e na oryginał ale coś czuję że trzeba będzie przygotować 1300zl a za takie pieniądze to ja już mam prawie odrestaurowane na 80%


No jak się samemu restauruje w dodatki kupując części przez internet ,a nie mając zapasowych w domu to wychodzi bardzo drogo. Jak jest sporo do wymiany to tak jak piszesz idzie kupić zwykle całkiem inny motor (sam trochę żałuję ,że tak nie zrobiłem)

Jak chcesz mieć pewność ,żeby ci nie rdzewiało to rozbierz stare koło. Obręcze albo wyczyść druciakiem na wiertarce/boszce ,albo oddaj do piaskowania i następnie do malowania proszkowego. Normalna cena to z 30-40zł maks za obręcz.

Do tego szprychy na 2 koła to z 50zł (awina ponoć nie rdzewieje) i mam gdzieś jakiś sklep jeszcze z tanimi i podobno dobrymi zapisany.

Później całość złożyć i tyle.

Co do polerki bębnów. Niby fajne ,ale jak się nie dba bardzo to moment i jest tak jak przed polerowaniem.
No niestety moje obręcze się nie nadają już prawie do niczego bo jak kopiłem moją WSK-e to miała prawdopodobnie spawane obręcze bo takie na 1cm zgrubienia są (na 90% spawane) a więc ja mam obręcze do wymiany.
Zastanawiam się nad zakupem tych obręczy i papierem ich potraktować no i lakierem to by powinno być.
A co sądzicie o tych obręczach:
http://allegro.pl/nowa-aluminiowa-obrecz-kola-wsk-wfm-shl-18-x-2-15-i2238547340.html
wyglądają solidnie i mają niesamowity wygląd ^^ ale jak będzie w rzeczywistości??
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • black-velvet.pev.pl
  • Tematy
    Powered by wordpress | Theme: simpletex | © cranberies