ďťż

25.05 1999 Wargamer

cranberies
ORGANIZACJA

Organizatorzy: Klub Gier Bitewnych Wschodnia Rubież

Sędziowie: nuno, mniej znany jako Łukasz Krzywda

Miejsce: sklep wargamer lublin (ul. świętoduska 8!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Termin: 25 maj 2013 r.

Harmonogram:
 zapisy do 9:50
 pierwsza bitwa – 10:00 – 12:30
 druga bitwa – 12:40 – 14:40
 trzecia bitwa -14:50 - 16:50
ogłoszenie wyników max 17:00 i do domu

Przesyłanie rozpisek: Termin przysyłania rozpisek to 24.05 (godz. 15:00). Brak przysłanej rozpiski skutkuje 4ma punktami karnymi (można tez "zarobić" karniaki za przysłanie rozpiski nielegalnej/w złym formacie). Zgłoszenia/rozpiski należy przesyłać na adres ligalubelska40k@gmail.com
Format rozpiski:
Kod:

HQ1: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt
HQ#: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt
Elites1: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt
Elites#: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt
Troop1: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt
Troop#1: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt
FA1: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt
FA#: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt
HS1: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt
HS#: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt
FORT: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt
DT1: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt
DT#1: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt
TOTAL: [suma kosztów]pkt
Jednostki sprzymierzone (allies) oznaczamy znaczkiem "#"
Jeśli jednostka ma wykupiony dedykowany transport, należy to oznaczyć w jej wargearze, nie dodając kosztu transportu do kosztu jednostki

Wpisowe: 10 zł (5 na nagrody za turniej i 5 na ligę)

ZASADY OGÓLNE

Zasady parowania: System szwajcarski. W pierwszej bitwie wskazane wyzwania.

Format punktowy: 1999

FOC: 1-2 HQ, 2-6 Troops, 0-3 Fast Attack, 0-3 Elites, 0-3 Heavy Support. Sojusznicy NIE DZIELĄ FOC z armią podstawową.

W wypadku posiadania dwóch lub więcej modeli z sekcji HQ o równym i najwyższym Ld należy wyraźnie zaznaczyć w rozpisce, który z nich jest warlordem.

Kodeksy: Dopuszczone są wszystkie oficjalne kodeksy GW (najnowsze wersje).

IA: Dopuszczone są jednostki z Imperial Armour tylko z pieczątką "wh40k" pod warunkiem posiadania przez gracza adekwatnego oryginalnego modelu.

Specjale: Naturalnie dopuszczeni.

Każdy gracz stoczy 3 bitwy. Wygra ten, kto będzie miał największą liczbę punktów. W przypadku remisów: TOTAL -> BITWY -> CELE GŁÓWNE -> CELE POBOCZNE -> ZADANE STRATY

Obowiązują wszystkie FAQ armii oraz PKZ.

Gramy na stołach 48”x72”

Osoby przyłapane na oszustwie otrzymują w danej bitwie automatyczną masakrę na twarz. Powtórne przyłapanie na oszustwie oznacza dyskwalifikację gracza z turnieju.

Osoby biorące udział w turnieju MUSZĄ posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę oraz jej kopię dla sędziego (jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres). Wskazane jest również posiadanie podręczników z których się korzysta lub ich kopii (np. kodeksy armii, oraz dodatkowe zasady, np. do Eldar Night Spinner). Wymagane jest również posiadanie kości, miarki calowej oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć na jego niekorzyść.

WYSIWYG oraz Ew. Proxy: w granicach przyzwoitości

Wymagane jest dokładne wymodelowanie różnych rodzajów broni typu Power Weapon, np. Power Sword robiący za Power Axe będzie traktowany jako odstępstwo od WYSIWYGu.

Gry odbywają się na wyznaczonych przez sędziego stołach. Makiety będą rozstawione na stołach przed rozpoczęciem turnieju i nie będzie można modyfikować ich położenia. Uwaga! Fortyfikacje inne niż Aegis Defence Line rozstawiane są w trakcie Deploymentu i zastępują wybrany element terenu, który musi wrócić na swoje miejsce po skończonej bitwie.
Przed bitwą należy ustalić z przeciwnikiem "co jest czym". Kwestie sporne wynikające z braku ustaleń przed bitwą będą rozstrzygane Sędziowskim Rzutem Kością.

Sędziowie: Sędzia ma prawo do udzielenia upomnienia za niewłaściwe zachowanie. W szczególnych przypadkach może wykluczyć daną osobę z dalszych rozgrywek. Decyzja sędziego głównego jest ostateczna i nie można się od niej odwoływać.

Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmian tego regulaminu bez podania przyczyn.

Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień.

PUNKTACJA I SCENARIUSZE

Ilość tur w każdej bitwie: 6, 7 na 5+

Mission Special Rules: Night Fighting, Reserves, Mysterious Objectives

Zasady kontrolowania znaczników: Znacznik uważa się za będący pod kontrolą danego gracza, gdy ten ma w promieniu 3" od niego co najmniej jeden model z jednostki punktującej a przeciwnik nie ma żadnego modelu z jednostki punktującej lub "denial".

CELE MISJI:
W bitwach istnieje podział na poszczególne cele misji:

CEL GŁÓWNY: Gracz który wypełnił CEL GŁÓWNY otrzymuje 10 punktów. W przypadku remisu obaj gracze otrzymują po 5 punktów. Poszczególne misje mogą pozwalać na bardziej stopniowane wyniki.

ZADANE STRATY: Należy obliczyć różnicę w punktach za zniszczone jednostki i porównać ją z poniższą tabelą:
vp..............W P
0-359..........3 3
360-719.......4 2
720-1079.......5 1
1080+...........6 0

CELE DODATKOWE: Uwaga! Cele Dodatkowe nie mogą zmienić wyniku, by ten przekraczał 20:0.
- Slay the Warlord - Gracz, który zabił wrogiego Warlorda dodaje do wyniku 1pkt, a przeciwnik odejmuje 1pkt. W przypadku zgonów po obu stronach wynik pozostanie bez zmian.
- First Blood - Gracz, który jako pierwszy zniszczył przeciwnikowi cały unit dodaje do wyniku 1pkt, a przeciwnik odejmuje 1pkt.
- Linebreaker - Gracz, który w momencie zakończenia gry ma w strefie rozstawienia przeciwnika więcej jednostek punktujacych lub "denial" niż przeciwnik w jego dodaje do wyniku 1pkt, a przeciwnik odejmuje 1pkt.
- "Legendary Fighter" (Warlord Trait) - za każde zabicie w pojedynku wrogiego Charactera przez Warlorda, gracz z tym Traitem dodaje do wyniku 1pkt, a przeciwnik odejmuje 1pkt.

MISJE

I.
Deployment: dawn of war
CEL GŁÓWNY: 2 znaczniki położone w centralnym środku każdej ze stref rozstawienia
CELE POBOCZNE: Obaj gracze rozpoczynają grę z 2ma punktami. Za każdą zniszczoną przeciwnikowi
jednostkę ze slotu HS gracz dodaje 1pkt, a przeciwnik odejmuje 1pkt (do maksimum 2 dodanych/odjętych).
Zasady Specjalne: Jednostki ze slotu HS są jednostkami punktującymi (nawet jeśli są pojazdami).

II.
Deployment: Vanguard Strike
CEL GŁÓWNY: 3 znaczniki leżące na linii dzielącej stół na połowy wzdłuż stref rozstawienia (przekątna stołu), 1 na środku tej linii a dwa pozostałe symetrycznie oddalone od niego o 2D6+4"
CELE POBOCZNE: Obaj gracze rozpoczynają grę z 2ma punktami. Za każdą zniszczoną przeciwnikowi
jednostkę ze slotu ELITES gracz dodaje 1pkt, a przeciwnik odejmuje 1pkt (do maksimum 2 dodanych/odjętych).
Zasady Specjalne: Jednostki ze slotu ELITES są jednostkami punktującymi (nawet jeśli są pojazdami).

III.
Deployment: hammer and anvil
CEL GŁÓWNY: cel główny osiąga ten gracz który straci mniejszą ilość oddziałów
CELE POBOCZNE: 4 znaczniki, po jednym na środku każdej z ćwiartek stołu (każdy gracz rozpoczyna grę z 2ma punktami, za każdy kontrolowany pod koniec gry znacznik dodaje 1VP a przeciwnik odejmuje 1VP (do maksimum 2 dodanych/odjętych)

MODELARKA ORAZ PKT DODATKOWE.

- Nie przesłanie rozpiski, lub przesłanie jej po terminie - 4DP
- Brak zasad, kostek, miarki, wzorników: -0- 4DP
- Brak WYSIWYGu: -0-[tyle_ile_modeli]DP
Armia każdego z graczy w trakcie trwania turnieju będzie poddawana ocenie hobbystycznej wg następujących kryteriów:
- Malowanie armii: 0-3DP
- Podstawki: 0-2DP
- Widoczne konwersje: 0-1DP
- Spójność malowania: 0-1DP


Budda czym grasz? Potrzebuje 5 asaultów w razorze.
ok, nie beda mi potrzebni.
Znowu nie wystawię 3 dakkajetów :C


Dzielenie FOC z sojuszem i zakaz triplowania przy prawie 2k?
Wtf?
nie doczytalem :/ nawet troopsow ?
Edit. Ofc to był błąd, kopiowałem z poprzedniego turnieju regulamin i musiałem przeoczyć. Już jest wszystko dobrze.
Spox :
Panowie niestety z powodu innej imprezy która nam wypadła w sklepie turniej w terminie 25.05 musimy ODWOŁAĆ.
To może 1 czerwca? Tylko z frekwencją może być problem bo długi weekend
W takim razie piszcie kiedy byście mogli/chcieli sobie zagrać teraz jakoś w czerwcu.
Jeśli o mnie chodzi to tylko 8 czerwca nie mogę. A pozostałe terminy to jeżeli info będzie odpowiednio wcześniej to myślę, że uda mi się zaplanować
I jak z turniejem?
15 czerwiec, plz
To kiedy turniej? Bo muszę wolne w robocie zaplanować
No ja juz zaplanowalem właśnie urlop, nie da rady zrobic 15 albo 16 czerwca?
Postaram się ogólnie mam teraz zawrót głowy z własną sesją
I coś wiadomo kiedy będzie?
Organizujecie coś?
Lud żąda igrzysk.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • black-velvet.pev.pl
  • Tematy
    Powered by wordpress | Theme: simpletex | © cranberies