ďťż

17.12.11 Mikolajkowy turniej

cranberies
Mikołajkowy Turniej Szadołowy, czyli Nieszczęśliwa wyprawa Brata Sierżanta Mikaelosa
Miejsce: Wojewódzki Ośrodek Kultury ul. Dolna Marii Panny 4
Kiedy: 17.12.11
Start: 10:00
wpisowe: 10zl

1. Kompozycja Armi
Limit punktowy: 1000
FOC: Standardowy, zakaz dublowania slotów HQ, FA, HS, Elit

2. Zgłoszenia
termin zgłoszenia: 14.12.2011, godz. 23:59
adres: wroblewskirafal{a}yahoo.com
Za niewysłanie poprawnej rozpiski w terminie będzie naliczana kara do klasyfikacji generalnej -4DP

3. Akcesoria
Każdy uczestnik turnieju powinien posiadać: miarkę, kostki , wzorniki używane w swojej rozpisce, podręcznik z zasadami dla swojej armii wraz z FAQiem (jeśli ten dotyczy używanych w rozpisce jednostek)
Za każdy brak w wymienionych wyżej akcesoriach będzie naliczana kara -1DP (czyli do -4DP).

4. Proksowanie
Proksujemy w granicach przyzwoitości, czyli dopuszczane będą jedynie proksy typu:
SM z Lascannonem => SM z plazmacannonem
SM na motorku => Chaplain na motorku
SM z plazmą => SM z flamerem
Jeśli w armii występują proksy, należy przed bitwą powiadomić o tym przeciwnika, a także w miarę możliwości zaznaczyć różnice rozpiska/armia, by nie wprowadzać przeciwnika w błąd.
Ewidentne proksy (gumoludy, bezgłowe i bezrękie korpusy, kartoniki, same podstawki) w razie wyłapania będą wykreślane z rozpiski, a w razie próby ponownego ich użycia sędzia ma prawo doliczyć punkty karne.

5. Ramy Czasowe
10:00-10:45 zapisy
10:45-10:55 losowanie par
11:00-12:15 I bitwa
12:30-13:45 II bitwa
14:00-15:15 III bitwa
15:30-16:45 IV bitwa

6. Bitwy
Gramy na stolach 48x48
Ilość tur podręcznikowa (5 tur, 6ta na 3+, 7ma na 5+)
Dodatkowe punkty za różnicę w Kill Pointach:
1-2 100pkt
3-4 250pkt
5+ 400pkt

Bitwa I
Rozstawienie: Pitched Battle
Z przelatującego nad polem bitwy czerwonego Thunderhawka wypadło kilka wyjątkowo cennych artefaktów.
Celem misji jest zdobycie zgubionych przez Brata Sierżanta Mikaelosa trzech paczek.
3 znaczniki:
1 o wartości 500pkt, umiejscowiony na środku stołu
2 o wartości 250pkt każdy oddalone od środkowego symetrycznie 3D6” (w przypadku wypadnięcia „hit” znacznik oddala się w kierunku małej strzałki)

Bitwa II
Rozstawienie: Spearhead
Thunderhawka trafiła zabłąkana rakieta! Pilot zdążył się katapultować, a pojazd rozbił się na polu bitwy. Ciekawe, czy coś w nim jeszcze jest?
Celem misji jest przeszukanie krateru ze szczątkami.
Za każdy pełny scorujący oddział znajdujący się w całości w okręgu o średnicy 9 cali od środka stołu +400pkt
Za każdy społowiony scorujący oddział znajdujący się w całości w okręgu o średnicy 9 cali od środka stołu +200pkt
Gdy oddział nie znajduje się w całości w danym obszarze przysługuje połowa punktów.
Maksymalna ilość punktów do zdobycia w ten sposób: 1000
Uwaga! Obszar ten jest traktowany jako trudny i niebezpieczny teren.

Bitwa III
Rozstawienie: Spearhead
Gdzie wylądował Brat Sierżant Mikaelos? Na pewno po stronie przeciwnika! Trzeba go uratować (i przy okazji sprawdzić, czy nie ma przy sobie jakichś cennych artefaktów)!
Celem misji jest sprawdzenie pola bitwy w poszukiwaniu Brata Sierżanta Mikaelosa.
Za każdy scorujący oddział znajdujący się na ćwiartce przeciwnika +500pkt
Za każdy scorujący oddział znajdujący się na ćwiartce neutralnej +250pkt
Jeśli występuje niepewność, na której ćwiartce jest oddział, prosimy kolegę z sąsiedniego stołu o rzut kostką.
Zasada specjalna: wybrany oddział wskazany przez właściciela +1S oraz FnP (na 6+).

Bitwa IV
Rozstawienie: Dawn of War
Artefakty odnalezione wcześniej okazały się reliktami naszego zakonu (czymś tam innym, jeśli nie grasz SM). A nasi wrogowie też coś odnaleźli! To też na pewno należy do nas! Bij-Zabij!
Każdy zniszczony oddział przeciwnika jest warty podwójną liczbę punktów.

Widełki
0-199 10-10
200-399 9-11
400-599 8-12
600-799 7-13
800-999 6-14
1000-1199 5-15
1200-1399 4-16
1400-1599 3-17
1600-1799 2-18
1800-1999 1-19
2000 0-20

7 Modelarka
Pomalowanie armi 0-4pts
Podstawki 0-2pts
konwersje 0-4pts
Kompozycja 0-2pts



Wojewudzki
Po pierwsiejsze trzeba tu poprawić ortografie, bo aż wstyd.
Po drugie - ten FnP w III misji to zbyt wielkie przegięcie.
Nom przegięcie po co mi fnp jak u mnie każdy odział w bloodkach będzie to miał.


A wyobraź sobie 10tkę Terminatorów GK - tak jak Matus zasugerował; lub 30tkę Orków z KFFem i tym.
Że już nie wspomnę o Paladynach i Draigo, których w obecnej postaci regulaminu mogę wystawić :d
Co można zrobić przegiętego u bloodków??
3 assault składy z librą i 3 landki do tego :d
ja bym zrobił że FNP jest na 6+ wyeleminuje to wtedy pakowanie własnego oddziału a może wprowadzić troche funu (np. groty z FNP )
Trwają prace nad wersją REVISED regulaminu, stay put.
Moim zdaniem limity w kompozycji armii są bez sensu. Wprowadzacie jeszcze mniej balansu do i tak nie zbalansowanego systemu.
Poprawiony regulamin
Nieaktualne
Teraz wygląda git
Przypominam o zgloszeniach.
a ja robie mały mętlik, bo możemy zacząć dopiero po godz. 11 w woku
Shadow popraw to.
A ja, zanim rozpę wyślę, to chciałbym zapytać: co to są te punkty za kompozycję armii i jak one będą naliczane?
Modele posklejane mają być, coby się nie rozpadały
niestety nie dam rady sie pojawic. praca
ja też nie przyjde (choroba )
turneju niema cytadela zrobila nas w chuja
Co to ma znaczyć "zrobiła nas w chuja" ? oO

za dwie glizdy w pół do pizdy Ty nam mówisz że niema turnieju jaja sobie robisz czy co bo nie wiem?
niema i juz huh
Witam! Ten turniej się odbędzie, ale 22.01.2012 jutro Shadow wyśle oficjalne zaproszenie na turniej.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • black-velvet.pev.pl
  • Tematy
    Powered by wordpress | Theme: simpletex | © cranberies