ďťż
cranberies
Mikołajkowy Turniej Szadołowy, czyli Nieszczęśliwa wyprawa Brata Sierżanta Mikaelosa
Miejsce: Wojewódzki Ośrodek Kultury ul. Dolna Marii Panny 4 Kiedy: 17.12.11 Start: 10:00 wpisowe: 10zl 1. Kompozycja Armi Limit punktowy: 1000 FOC: Standardowy, zakaz dublowania slotów HQ, FA, HS, Elit 2. Zgłoszenia termin zgłoszenia: 14.12.2011, godz. 23:59 adres: wroblewskirafal{a}yahoo.com Za niewysłanie poprawnej rozpiski w terminie będzie naliczana kara do klasyfikacji generalnej -4DP 3. Akcesoria Każdy uczestnik turnieju powinien posiadać: miarkę, kostki , wzorniki używane w swojej rozpisce, podręcznik z zasadami dla swojej armii wraz z FAQiem (jeśli ten dotyczy używanych w rozpisce jednostek) Za każdy brak w wymienionych wyżej akcesoriach będzie naliczana kara -1DP (czyli do -4DP). 4. Proksowanie Proksujemy w granicach przyzwoitości, czyli dopuszczane będą jedynie proksy typu: SM z Lascannonem => SM z plazmacannonem SM na motorku => Chaplain na motorku SM z plazmą => SM z flamerem Jeśli w armii występują proksy, należy przed bitwą powiadomić o tym przeciwnika, a także w miarę możliwości zaznaczyć różnice rozpiska/armia, by nie wprowadzać przeciwnika w błąd. Ewidentne proksy (gumoludy, bezgłowe i bezrękie korpusy, kartoniki, same podstawki) w razie wyłapania będą wykreślane z rozpiski, a w razie próby ponownego ich użycia sędzia ma prawo doliczyć punkty karne. 5. Ramy Czasowe 10:00-10:45 zapisy 10:45-10:55 losowanie par 11:00-12:15 I bitwa 12:30-13:45 II bitwa 14:00-15:15 III bitwa 15:30-16:45 IV bitwa 6. Bitwy Gramy na stolach 48x48 Ilość tur podręcznikowa (5 tur, 6ta na 3+, 7ma na 5+) Dodatkowe punkty za różnicę w Kill Pointach: 1-2 100pkt 3-4 250pkt 5+ 400pkt Bitwa I Rozstawienie: Pitched Battle Z przelatującego nad polem bitwy czerwonego Thunderhawka wypadło kilka wyjątkowo cennych artefaktów. Celem misji jest zdobycie zgubionych przez Brata Sierżanta Mikaelosa trzech paczek. 3 znaczniki: 1 o wartości 500pkt, umiejscowiony na środku stołu 2 o wartości 250pkt każdy oddalone od środkowego symetrycznie 3D6” (w przypadku wypadnięcia „hit” znacznik oddala się w kierunku małej strzałki) Bitwa II Rozstawienie: Spearhead Thunderhawka trafiła zabłąkana rakieta! Pilot zdążył się katapultować, a pojazd rozbił się na polu bitwy. Ciekawe, czy coś w nim jeszcze jest? Celem misji jest przeszukanie krateru ze szczątkami. Za każdy pełny scorujący oddział znajdujący się w całości w okręgu o średnicy 9 cali od środka stołu +400pkt Za każdy społowiony scorujący oddział znajdujący się w całości w okręgu o średnicy 9 cali od środka stołu +200pkt Gdy oddział nie znajduje się w całości w danym obszarze przysługuje połowa punktów. Maksymalna ilość punktów do zdobycia w ten sposób: 1000 Uwaga! Obszar ten jest traktowany jako trudny i niebezpieczny teren. Bitwa III Rozstawienie: Spearhead Gdzie wylądował Brat Sierżant Mikaelos? Na pewno po stronie przeciwnika! Trzeba go uratować (i przy okazji sprawdzić, czy nie ma przy sobie jakichś cennych artefaktów)! Celem misji jest sprawdzenie pola bitwy w poszukiwaniu Brata Sierżanta Mikaelosa. Za każdy scorujący oddział znajdujący się na ćwiartce przeciwnika +500pkt Za każdy scorujący oddział znajdujący się na ćwiartce neutralnej +250pkt Jeśli występuje niepewność, na której ćwiartce jest oddział, prosimy kolegę z sąsiedniego stołu o rzut kostką. Zasada specjalna: wybrany oddział wskazany przez właściciela +1S oraz FnP (na 6+). Bitwa IV Rozstawienie: Dawn of War Artefakty odnalezione wcześniej okazały się reliktami naszego zakonu (czymś tam innym, jeśli nie grasz SM). A nasi wrogowie też coś odnaleźli! To też na pewno należy do nas! Bij-Zabij! Każdy zniszczony oddział przeciwnika jest warty podwójną liczbę punktów. Widełki 0-199 10-10 200-399 9-11 400-599 8-12 600-799 7-13 800-999 6-14 1000-1199 5-15 1200-1399 4-16 1400-1599 3-17 1600-1799 2-18 1800-1999 1-19 2000 0-20 7 Modelarka Pomalowanie armi 0-4pts Podstawki 0-2pts konwersje 0-4pts Kompozycja 0-2pts Wojewudzki Po pierwsiejsze trzeba tu poprawić ortografie, bo aż wstyd. Po drugie - ten FnP w III misji to zbyt wielkie przegięcie. Nom przegięcie po co mi fnp jak u mnie każdy odział w bloodkach będzie to miał. A wyobraź sobie 10tkę Terminatorów GK - tak jak Matus zasugerował; lub 30tkę Orków z KFFem i tym. Że już nie wspomnę o Paladynach i Draigo, których w obecnej postaci regulaminu mogę wystawić :d Co można zrobić przegiętego u bloodków?? 3 assault składy z librą i 3 landki do tego :d ja bym zrobił że FNP jest na 6+ wyeleminuje to wtedy pakowanie własnego oddziału a może wprowadzić troche funu (np. groty z FNP ) Trwają prace nad wersją REVISED regulaminu, stay put. Moim zdaniem limity w kompozycji armii są bez sensu. Wprowadzacie jeszcze mniej balansu do i tak nie zbalansowanego systemu. Poprawiony regulamin Nieaktualne Teraz wygląda git Przypominam o zgloszeniach. a ja robie mały mętlik, bo możemy zacząć dopiero po godz. 11 w woku Shadow popraw to. A ja, zanim rozpę wyślę, to chciałbym zapytać: co to są te punkty za kompozycję armii i jak one będą naliczane? Modele posklejane mają być, coby się nie rozpadały niestety nie dam rady sie pojawic. praca ja też nie przyjde (choroba ) turneju niema cytadela zrobila nas w chuja Co to ma znaczyć "zrobiła nas w chuja" ? oO za dwie glizdy w pół do pizdy Ty nam mówisz że niema turnieju jaja sobie robisz czy co bo nie wiem? niema i juz huh Witam! Ten turniej się odbędzie, ale 22.01.2012 jutro Shadow wyśle oficjalne zaproszenie na turniej. |