ďťż

14-15.01.2012 - Wielka Rzeź na Kresach

cranberies
Zbliża się największa rozpizducha 40tkowa w południowo-wshodniej części Polski - Wielka Rzeź!

Poniżej trochę danych oraz wstępny regulamin. Po więcej szczegółów zapraszamy na blog oraz FB:

Rzeszowski Turniej 40k klasy challenger - informacja wstępna

Organizator: Stowarzyszenie RKF Nawigator
Klasa: Challenger
Data: 14-15.01.2012
Miasto: Rzeszów
Miejsce: Gimnazjum nr 9, ul. Orzeszkowej 8a
Start: 14.01, 8:30 (zapisy)
Punkty: 1500
FoC: standardowy bez speciali
Wejściowe: 30zł

Zasada specjalna "Kapcie" - oprócz wielu zalet (cena), miejscówka ma jedną wadę - nowy parkiet pod szczególną ochroną (zapisaną w umowie). W związku z powyższym uczestnicy turnieju zobowiązani są korzystać z obuwia zamiennego. Ponadto w szkole panuje zakaz spożywania alkoholu i palenia. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo usunięcia z imprezy osób nie przestrzegających tego obowiązku.

1. Armie: 1500 punktów,
2. SFOC.
3. Ilość miejsc na turnieju jest ograniczona do 30 osób. Zapisy będą prowadzone wg kolejności dokonanych przedpłat. Zapisy rozpoczną się po opublikowaniu pełnego regulaminu.

Aby zgłoszenie było ważne należy dokonać bezzwrotnej przedpłaty w wysokości co najmniej ... zł na konto: (...)

4. Format rozpiski:

Gracz: (Imię, ksywka, nazwisko)
Armia:
Miasto:

HQ1 : (imię jednostki, wykupione opcje, odnośnik do trasportu dedykowanego) [(suma punktów bez kosztu transportu)pts]
HQ2 : (analogicznie...)
Elite1 : (...)
Elite2 : (...)
Elite 3 : (...)
Troop 1 : (...)
Troop 2 : (...)
Troop 3 : (...)
Troop 4 : (...)
Troop 5 : (...)
Troop 6 : (...)
FA1: (...)
FA2: (...)
FA3: (...)
HS1: (...)
HS2: (...)
HS3: (...)
Transport1 : (nazwa, opcje, przypisana jednostka) [(punkty)pts]
Transport2 : (analogicznie...)
TransportX : (...)
(proszę nie umieszczać domyślnych opcji!)
TOTAL [(punkty)pts]
KP: liczba kill pointów
Modele: liczba modeli

5. Obowiązują zasady 5 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz PKZ i URP.
6. Misje grane są na stołach o wymiarach 48x60;

10. Na turnieju nie ma obowiązku posiadania pomalowanej armii, jednakże przeprowadzona zostanie ocena malowania, za którą można uzyskać dodatkowe punkty zgodnie z poniższą tabelą. Dozwolone są drobne odstępstwa od WYSIWYGu, ale nie będą dopuszczone proxy. Przed pierwszą bitwą sędziowie sprawdzą armie i usuną wszelkie modele nie spełniające kryteriów.
- za wymodelowane i pomalowane wszystkie podstawki - 1 DP;
- za pomalowanie całej armii w co najmniej trzech kolorach - 3 DP;
- za pomalowanie całej armii ze szczegółami - 1 DP;
- za zachowanie schematu malowania na całej armii - 1 DP;
- za oznaczenia na oddziałach - 1 DP;
- za zachowanie WYSIWYG - 3 DP, -1 DP za każde odstępstwo;
- za wywołanie zachwytu u sędziego ("WOW") - 2 DP.

11. Gracze otrzymują punkty karne za:
- nadesłanie rozpiski po czasie wymienionym w punkcie 3 regulaminu -3DP
- nie posiadanie przy sobie czytelnej rozpiski (może być pisana, ale MUSI być czytelna) -3DP
- nie posiadanie własnej miarki, kostek, używanych w rozpisce wzorników oraz kodeksu własnej armii -3DP
- przesłanie/posiadanie rozpiski w niewłaściwym formacie: -3
- Za każde pełne (zakończone) 5 minut spóźnienia w oddaniu wyników, gracze będą otrzymywać karę w wymiarze -1 punktu do punktacji turniejowej. Przy przekroczeniu 15 minut wyniki nie będą już przyjmowane i obaj gracze otrzymają za daną bitwę 0 punktów. W uzasadnionych przypadkach na podstawie decyzji sędziów kara ta może zostać anulowana. Przez oddanie wyników rozumiemy przekazanie do stolika sędziowskiego wypełnionych kart obydwu graczy (przy czym w przypadku przekazania jednej z kart kwestia ta może być rozpatrzona niekorzystnie dla gracza, który nie przekazał karty).
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • black-velvet.pev.pl
  • Tematy
    Powered by wordpress | Theme: simpletex | © cranberies