ďťż
cranberies
Miejsce: Sklep Wargamer ul. Świętoduska 8 Lublin
Kiedy: 10.08.13 (sobota) Start: 9:00 wpisowe: 10zł (w całości przeznaczone na nagrody) 1. Kompozycja Armii Limit punktowy: 500 Patrol z dodatkowymi obostrzeniami, czyli: - 0-1 HQ, 1-4 Troops, 0-1 FA, EL, HS - Maksymalny Save (pancerz) jednostek to 3+. - Maksymalny Invunerable Save jednostek to 4+. - Maksymalnie 2 Woundy (rany), poza jednostkami ze slotu Troops oraz jednostkami typu Swarm, które mogą mieć 3 Woundy. - Maksymalny Toughness (wytrzymałość) jednostek to 5. - Jeżeli w sposób losowy (+1 do save dla eldarskiej rady lub +1 wound dla demonów, lub Iron Arm) któraś z cech przekroczy lub może przekroczyć ograniczenia należy ją przerzucić. - Trzeba posiadać co najmniej 3 Kill Pointy. - Maksymalny koszt punktowy jednostki nie może przekraczać 250 punktów. - Nie trzeba brać jednostek, które są zaznaczone w Kodeksie jako obowiązkowe (jednostki oznaczone jako 1+). - Suma pancerzy pojazdów (po modyfikatorach) nie może przekraczać 33. - Zakaz wystawiania pojazdów typu Flyer. - Zakaz brania broni typu Ordnance. - Zakaz brania bohaterów imiennych i specjalnych. - Zakaz brania fortyfikacji. - Zakaz brania sojuszników. - W przypadku jeżeli gracz nie posiada HQ, Warlordem zostaje model o najwyższym Ld (jeżeli jest to możliwe musi to być charakter, jeżeli nie model wybrany na Warlorda staje się charakterem). Warlord wybrany w ten sposób nie losuje Warlord Traita. 2. Zgłoszenia termin zgłoszenia: 09.08,13, godz. 15:00 adres: ligalubelska40k@gmail.com Za niewysłanie poprawnej rozpiski w terminie będzie naliczana kara do klasyfikacji generalnej -4DP 3. Akcesoria Każdy uczestnik turnieju powinien posiadać: miarkę, kostki , wzorniki używane w swojej rozpisce, podręcznik z zasadami dla swojej armii wraz z aktualnym FAQiem (jeśli ten dotyczy używanych w rozpisce jednostek) Za każdy brak w wymienionych wyżej akcesoriach będzie naliczana kara -1DP (czyli do -4DP). 4. Proksowanie Proksujemy w granicach przyzwoitości, czyli dopuszczane będą jedynie proksy typu: SM z Lascannonem => SM z plazmacannonem SM na motorku => Chaplain na motorku SM z plazmą => SM z flamerem Jeśli w armii występują proksy, należy przed bitwą powiadomić o tym przeciwnika, a także w miarę możliwości zaznaczyć różnice rozpiska/armia, by nie wprowadzać przeciwnika w błąd. Ewidentne proksy (gumoludy, bezgłowe i bezrękie korpusy, kartoniki, same podstawki) w razie wyłapania będą wykreślane z rozpiski, a w razie próby ponownego ich użycia sędzia ma prawo doliczyć punkty karne. 5. Ocena modelarska Malowanie do +3 Podstawki do +2 Konwersje do +2 Za każde rażące odstępstwo od wysiwyg'u odejmujemy po 1vp 6. Ramy Czasowe 9:00 - zapisy 9:30-10:20 pierwsza bitwa 10:30-11:20 druga bitwa (...) 14:30-15:20 szósta bitwa 7. Bitwy Gramy na stolach 48x48 Ilość tur: 5, 6ta na 3+, 7ma na 5+ Wystawienie Dawn of War Obowiązują zasady First Blood, Slay the Warlord, Linebreaker Bitwa I Cele misji: 3 znaczniki: 1 o wartości 5VP, umiejscowiony na środku stołu 2 o wartości 2VP, każdy oddalone od środkowego symetrycznie 5+3D6"; (w przypadku wypadnięcia "hit"znacznik oddala się w kierunku małej strzałki) Dodatkowo jednostki ze slotu Elites mogą scorować a ich zniszczenie warte jest 1VP Bitwa II Cele misji: Każdy zniszczony oddział przeciwnika jest warty 2VP, oddziały troops dodatkowo +2VP, zabicie Warlorda w tej misji warte jest 2VP Bitwa III Cele misji: Każdy pełny scorujący oddział znajdujący się w całości w okręgu o średnicy 5 cali od środka stołu +3VP Każdy społowiony scorujący oddział znajdujący się w całości w okręgu o średnicy 5 cali od środka stołu +2VP Gdy oddział nie znajduje się w całości w danym obszarze przysługuje połowa punktów. (zaokrąglamy w dół) Dodatkowo jednostki ze slotu Fast Attack mogą scorować a ich zniszczenie warte jest 1VP Bitwa IV Cele misji: 3 zakryte znaczniki leżące na linii dzielącej stół na połowy wzdłuż stref rozstawienia oddalone od siebie o 16" (1 na środku stołu). Tylko jeden znacznik jest znacznikiem punktującym wartym 6VP kontrolować znacznik mogą jedynie jednostki scorujące natomiast odkrywać ich zawartość wszystkie pozostałe. Gracze nie muszą mówić sobie pod którym ze znaczników są punkty można oczywiście blefować Bitwa V Cele misji: Zajęcie ćwiartki przeciwnika +5VP Zajęcie ćwiartki neutralnej +2VP Dodatkowo jednostki ze slotu Heavy Support mogą scorować a ich zniszczenie warte jest 1VP Bitwa VI Cele misji: Na środku stołu Znajduje się obiekt Który trzeba odeskortować do swojej strefy rozstawienia, gra kończy się w momencie kiedy obiekt znajduje się przez 1 turę w 6" od krawędzi swojej strefy rozstawienia. Obiekt wart jest 7VP. W przypadku kiedy wiemy, że nie jesteśmy już w stanie przejąć obiektu możemy próbować go zniszczyć jest on normalną jednostką i przyjmuje statystyki oddziału w którym się znajduje. Dodatkowo ma zasadę FnP. Oddział z obiektem dostaje zasadę fearles oraz nie może biegać. Obiekt mogą eskortować tylko jednostki troops i nie może on wsiadać do pojazdów. Bitwa VII Cele misji: z racji tego, że następnego dnia mam urodziny zapraszam wszystkich na piwo Hejka, lepszy będzie chyba jednak 17 sierpnia na 1700 punktów, 2 koła nie tyle za dużo, co ZA DŁUGO, matus nie zagra nawet 2 tur : Czelendż. Możemy grać z takim czymś co grają szachiści. Czelendż. Możemy grać z takim czymś co grają szachiści. Zegar szachowy :] Albo klepsydra, hehe Mi ten termin osobiście pasuje. ale tym razem wolałbym jakieś mniejsze punkciki. Jakaś paróweczka też nie byłaby złą opcją, bo dawno nie było. Wstępnie napisałem do szefa szefów z zapytaniem o termin 10.08, propozycja moja jest taka aby w sierpniu zrobić coś skromniejszego ewentualnie zaszaleć z jakomś paróweczką a we wsześniu zrobić sobie takie 2-tysięczne przygotowanie przed październikowym falkonem? Co Wy na to? Mi pasi. Jestem za Może jakieś 1600 -1800. Chce ostatni raz pobawić się sm-ami przed nowym codexem. Miałem dziś okropny sen, śniło mi się, że moja kobieta z dziekanatu przyszła do nas na turniej i okazało się, że gra w czterdziestkę. Po czym wydarła się na mnie, że nie wydrukowałem regulaminu na turniej i nie wiedziałem jakie są scenariusze... Normalnie koszmar a mało tego dodatkowo wyzwała mnie w pierwszej rundzie i okazało się, że jest za mało stołów do gry... Obudziłem się cały mokry i nie wiem czy to był pot czy zlałem się ze strachu. To chyba był znak aby się ogarnąć na poważnie więc jeszcze dziś wrzucę regulamin na turniej w sierpniu jestem za ok 1500-1700 10 sierpnia dla mnie może być (17 liczyłem na jakiś turniej na kreskonie ) A 1500 brzmi rozsądnie. Niestety nie mogę się dodzwonić do grodzia więc termin dalej pozostaje zagadką. Póki co w ankiecie wygrywa opcja "jakieś coś malutkie" więc szykujcie się wstępnie na coś między patrolem a tysiakiem jak tylko dostane info o terminie wrzucę regulamin już konkretny. dopytac sie grodka o termin? dobra grodek mowi ze chciales chy ba 10 to mozesz robic Czyli co, znowu na 1k czy patrol? Jak malutkie, to może patrol jednak... Na zasadach Poznańskiego Sztabu, czyli jak poniżej. Armie na 500 pkt, zbudowane według następujących zasad: 0-1 Headquarter 1-4 Troops 0-1 Elite 0-1 Fast Attack 0-1 Heavy Support - Maksymalny Save (pancerz) jednostek to 3+. - Maksymalny Invunerable Save jednostek to 4+. - Maksymalnie 2 Woundy (rany), poza jednostkami ze slotu Troops oraz jednostkami typu Swarm, które mogą mieć 3 Woundy. - Maksymalny Toughness (wytrzymałość) jednostek to 5. - Jeżeli w sposób losowy (+1 do save dla eldarskiej rady lub +1 wound dla demonów, lub Iron Arm) któraś z cech przekroczy lub może przekroczyć ograniczenia należy ją przerzucić. - Trzeba posiadać co najmniej 3 Kill Pointy. - Maksymalny koszt punktowy jednostki nie może przekraczać 250 punktów. - Nie trzeba brać jednostek, które są zaznaczone w Kodeksie jako obowiązkowe (jednostki oznaczone jako 1+). - Suma pancerzy pojazdów (po modyfikatorach) nie może przekraczać 33. - Zakaz wystawiania pojazdów typu Flyer. - Zakaz brania broni typu Ordnance. - Zakaz brania bohaterów imiennych i specjalnych. - Zakaz brania fortyfikacji. - Zakaz brania sojuszników. - W przypadku jeżeli gracz nie posiada HQ, Warlordem zostaje model o najwyższym Ld (jeżeli jest to możliwe musi to być charakter, jeżeli nie model wybrany na Warlorda staje się charakterem). Warlord wybrany w ten sposób nie losuje Warlord Traita. zakaz zakaz zakaz zakaz ;q to moze rzucmy po prostu kostka, kto rzuci wiecej ten wygrywa ;] dalej jestem za 1500-1700 hehe, jak chcecie na malo pkt to zagrajmy po prostu na 999 albo 750 na normalnych zasadach Patrole też są świetne i myślę, że takie maleństwo teraz będzie dla nas dobre bo przez dwa najbliższe miesiące czekają nas same bitwy po dwa klocki Chociaż nie, pomieszao mie się szystko falkon w listopadzie przecież No to i na jakiegoś tysiaka+ w międzyczasie może się uda wpaść Regulamin UP na pierwszej stronie Ja z HQ mam tylko Warbossa i nie zdążę kupić weirdboya ani bigmeka na turniej - to mogę proksować Warbossem?:> hm max pancerz 33 po modyfikacjach oznacza ze nekronczycy nie moga wystawic zadnego pojazdu ani transportu tak? wszystko ma 11 + 2 quantum shielding z przodu i po bokach he prosze o odpowiedz ; Ciastek - na patrol nie musisz wystawiać HQ jest restrykcja 0-1 Andrzeju - no na to wychodzi ale nie martw się nie masz tak najgorzej ja z GK mogę wystawić tylko 4 rodzaje jednostek z czego 2 z nich na stole nie widziałem od kiedy gram hehe no spoko, bedzie okazja zeby wystawic destroyery albo skaraby ; a i jeszcze jedno pytanie - maksymalnie 2 rany poza troopsami? sa troopsy co maja 3 rany ;q ? i drugie - wszystkie hq mam po min 3 rany - rozumiem ze tez nie mozna wystawic? 3 rany w Troopsach - Tyranid Warrior Brood Nie wszystkie. Ale i tak obaj odpadają, bo to spece (a jeden ma 3++) :d Ej zapowiada się zajebisty turek :> Zważywszy na ostatnią bitwę mam nadzieję, że nie przyjdzie zbyt wiele osób a tak na poważnie to ze zgłoszonych na dzień 1.08 mamy 1. Nuno 2. M.40 Na bank będe ja i nekroński oszust, na bank nie będzie Dymitra. Z Chełma przyjadą na pewno dwie osoby a więcej to się zobaczy. Jeszcze u nas trwa testowanie rozpisek Sierżant Tellion przejdzie do harcerzyków, czy on też jest bohaterem imiennym? Imienny - zakaz Dużo nas? Na chwilę obecną 4 graczy, przypominam rozpiski do jutra do 15 inaczej punkty ujemne Ja żem właśnie wysłał rozpę, huehuehuehue. Andrzej i Dymitr nie przybywają. Ja mam dyżylians 9.05 więc będę 9 15, no 9 szesnaście. Pozdro Ja pewnie też będę miał drobny poślizg bo ciuchcia przed 9 dopiero przybędzie do Lublina. To najwyżej z Ciastkiem zagram Budzę się rano przecieram piękne me patrzałki i nie dowierzam! 10 Graczuff już mamy na turnieju Na turnieju będzie można pooglądać White Dwarfa z Września 2013 Pijakowi się mocno spodoba. a som w nim gołe baby???? To może nam powiedz kto się zgłosił. Wasze życzenie jest dla mnie rozkazem <3 1. Nuno - GK 2. M.40 - CD 3. Matus - CSM 4. Szopen - DE 5. Grimdark - CD 6. Ert - SoB 7. Ciastek - BA 8. OsCypek - BA 9. Łukasz Wróbel - TAU 10. Ablood - NEC 11. Wolan - BT 12. Uruk - DE OFISZYL REKORD! Takom prośbę mam czy byłby ktoś tak dobry i pożyczył mi na turniej 1 razora? Ja nie dam rady przyjechać. Z drugiej stron Nuno w końcu za gra pod warunkiem, że Budda nie przyjdzie. M40 bierz aparat i cykaj foty marinów z nowego white dwarfa i mi mailem ślij. Robienie fotek zabronione. Spoko łukasz ja Ci przerysuje! Dalej błagam o jednego rejzorka już obiecuje kupie sobie po turnieju! Mój pociąg przyjeżdża 8.57, więc mogę się nieco spóźnić. Sparujcie mnie z największym spóźnialskim albo najszybszą kostką na Wschodzie jak można pozyczy mi ktos 3 motorki nuno moge ci przyniesc rhinosa Wynikersy i punktersy! (w przypadku remisów znaczenie miały punkty zdobyte z bitew!) 1. Szopę 90pkt 2. Matus 77pkt 3. Nuno 63pkt 4. Grim 61pkt 5. Szadow 54pkt 6. Cypek 54pkt 7. Grodzio 53pkt 8. Ert 53pkt 9. Wróbel 52pkt 10. Ablood 49pkt 11. Uruk 41pkt 12. Wolan 40pkt 13. Ciastek 35pkt 14. M.40 21pkt Od siebie chciałem jeszcze wszystkim raz podziękować za tak liczne przybycie i mimo ciężkich warunków klimatycznych świetny turniej. Graty szczególnie dla nowych graczy za świetny debiut! Do końca ligi zostały nam 2 turnieje miesiąc przed falkonem proponuje zagrać na 2000 a co we wrześniu? Piszcie swoje propozycje i sugestie! Dzięki za syty turniej, który był za razem pierwszym w mojej karierze wh40k Co do moich propozycji to najbliższy proponuje do 1600p. Naprawdę miły turniej, fajnie się grało, dwa główne cele osiągnięte: 1. Nie jestem ostatni. 2. Wklepałem Dark Eldarom. No i wygrałem honorową bitwę 20:0, żeby nie było, że mam same porażki. Dziękuję wszystkim za wspólną grę i naprawdę świetną zabawę. Pomimo warunków naprawdę było miło. Z chęcią będę wspominał ten czas. Ja osobiście zagrałbym jakąś parówkę, może 1000+1000... |