ďťż

06.04.13 1000pkt Wargamer

cranberies
ORGANIZACJA

Organizatorzy: Klub Gier Bitewnych Wschodnia Rubież

Sędziowie: nuno, mniej znany jako Łukasz Krzywda

Miejsce: sklep wargamer lublin

Termin: 6 kwietnia 2013 r.

Harmonogram:
 zapisy do 9:50
 pierwsza bitwa – 10:00 – 11:30
 druga bitwa – 11:40 – 13:10
 trzecia bitwa -13:20 - 14:50
czwarta bitwa - 15:00 - 16:30

Przesyłanie rozpisek: Termin przysyłania rozpisek to 05.04 (godz. 15:00). Brak przysłanej rozpiski skutkuje 4ma punktami karnymi (można tez "zarobić" karniaki za przysłanie rozpiski nielegalnej/w złym formacie). Zgłoszenia/rozpiski należy przesyłać na adres ligalubelska40k@gmail.com
Format rozpiski:
Kod:

HQ1: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt
HQ#: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt
Elites1: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt
Elites#: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt
Troop1: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt
Troop#1: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt
FA1: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt
FA#: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt
HS1: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt
HS#: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt
FORT: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt
DT1: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt
DT#1: Nazwa - (liczebność) - wargear - [koszt]pkt
TOTAL: [suma kosztów]pkt
Jednostki sprzymierzone (allies) oznaczamy znaczkiem "#"
Jeśli jednostka ma wykupiony dedykowany transport, należy to oznaczyć w jej wargearze, nie dodając kosztu transportu do kosztu jednostki

Wpisowe: 10 zł (5 na nagrody za turniej i 5 na ligę)

ZASADY OGÓLNE

Zasady parowania: System szwajcarski. W pierwszej bitwie wskazane wyzwania.

Format punktowy: 1000

FOC: 1-2 HQ, 2-6 Troops, 0-3 Fast Attack, 0-3 Elites, 0-3 Heavy Support. Sojusznicy DZIELĄ FOC z armią podstawową.

W wypadku posiadania dwóch lub więcej modeli z sekcji HQ o równym i najwyższym Ld należy wyraźnie zaznaczyć w rozpisce, który z nich jest warlordem.

Zakaz triplowania slotów.

Kodeksy: Dopuszczone są wszystkie oficjalne kodeksy GW (najnowsze wersje).

IA: Dopuszczone są jednostki z Imperial Armour tylko z pieczątką "wh40k" pod warunkiem posiadania przez gracza adekwatnego oryginalnego modelu.

Specjale: Naturalnie dopuszczeni.

Każdy gracz stoczy 4 bitwy. Wygra ten, kto będzie miał największą liczbę punktów. W przypadku remisów: TOTAL -> BITWY -> CELE GŁÓWNE -> CELE POBOCZNE -> ZADANE STRATY

Obowiązują wszystkie FAQ armii oraz PKZ.

Gramy na stołach 48”x48”

Osoby przyłapane na oszustwie otrzymują w danej bitwie automatyczną masakrę na twarz. Powtórne przyłapanie na oszustwie oznacza dyskwalifikację gracza z turnieju.

Osoby biorące udział w turnieju MUSZĄ posiadać ze sobą: czytelną i poprawnie wypełnioną rozpiskę oraz jej kopię dla sędziego (jeśli wcześniej się nie zgłosiły i nie wysłały jej na podany adres). Wskazane jest również posiadanie podręczników z których się korzysta lub ich kopii (np. kodeksy armii, oraz dodatkowe zasady, np. do Eldar Night Spinner). Wymagane jest również posiadanie kości, miarki calowej oraz używanych przez siebie wzorników. W przypadku, gdy gracz nie posiada odpowiedniego sprzętu do grania lub powołuje się na przepis ze źródła, którego nie posiada, sędzia może rozstrzygnąć na jego niekorzyść.

WYSIWYG oraz Ew. Proxy: w granicach przyzwoitości

Wymagane jest dokładne wymodelowanie różnych rodzajów broni typu Power Weapon, np. Power Sword robiący za Power Axe będzie traktowany jako odstępstwo od WYSIWYGu.

Gry odbywają się na wyznaczonych przez sędziego stołach. Makiety będą rozstawione na stołach przed rozpoczęciem turnieju i nie będzie można modyfikować ich położenia. Uwaga! Fortyfikacje inne niż Aegis Defence Line rozstawiane są w trakcie Deploymentu i zastępują wybrany element terenu, który musi wrócić na swoje miejsce po skończonej bitwie.
Przed bitwą należy ustalić z przeciwnikiem "co jest czym". Kwestie sporne wynikające z braku ustaleń przed bitwą będą rozstrzygane Sędziowskim Rzutem Kością.

Sędziowie: Sędzia ma prawo do udzielenia upomnienia za niewłaściwe zachowanie. W szczególnych przypadkach może wykluczyć daną osobę z dalszych rozgrywek. Decyzja sędziego głównego jest ostateczna i nie można się od niej odwoływać.

Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmian tego regulaminu bez podania przyczyn.

Przystąpienie do rozgrywek oznacza akceptację powyższego regulaminu. Nieznajomość jego treści nie zwalnia od odpowiedzialności i postępowania w myśl jego postanowień.

PUNKTACJA I SCENARIUSZE

Ilość tur w każdej bitwie: 6, 7 na 5+

Mission Special Rules: Night Fighting, Reserves, Mysterious Objectives

Zasady kontrolowania znaczników: Znacznik uważa się za będący pod kontrolą danego gracza, gdy ten ma w promieniu 3" od niego co najmniej jeden model z jednostki punktującej a przeciwnik nie ma żadnego modelu z jednostki punktującej lub "denial".

CELE MISJI:
W bitwach istnieje podział na poszczególne cele misji:

CEL GŁÓWNY: Gracz który wypełnił CEL GŁÓWNY otrzymuje 10 punktów. W przypadku remisu obaj gracze otrzymują po 5 punktów. Poszczególne misje mogą pozwalać na bardziej stopniowane wyniki.

ZADANE STRATY: Należy obliczyć różnicę w punktach za zniszczone jednostki i porównać ją z poniższą tabelą:
vp..............W P
0-179..........3 3
180-359.......4 2
360-539.......5 1
540+...........6 0

CELE DODATKOWE: Uwaga! Cele Dodatkowe nie mogą zmienić wyniku, by ten przekraczał 20:0.
- Slay the Warlord - Gracz, który zabił wrogiego Warlorda dodaje do wyniku 1pkt, a przeciwnik odejmuje 1pkt. W przypadku zgonów po obu stronach wynik pozostanie bez zmian.
- First Blood - Gracz, który jako pierwszy zniszczył przeciwnikowi cały unit dodaje do wyniku 1pkt, a przeciwnik odejmuje 1pkt.
- Linebreaker - Gracz, który w momencie zakończenia gry ma w strefie rozstawienia przeciwnika więcej jednostek punktujacych lub "denial" niż przeciwnik w jego dodaje do wyniku 1pkt, a przeciwnik odejmuje 1pkt.
- "Legendary Fighter" (Warlord Trait) - za każde zabicie w pojedynku wrogiego Charactera przez Warlorda, gracz z tym Traitem dodaje do wyniku 1pkt, a przeciwnik odejmuje 1pkt.

MISJE

I.
Deployment: Vanguard Strike (12" od przekątnej stołu wybieranej przez gracza, który wygrał rzut na zaczynanie).
CEL GŁÓWNY: 2+D3 znaczniki, gracze wystawiają naprzemiennie znaczniki przed rzutem na wybór strony, o kolejności wystawiania znaczników decyduje rzut kością. Znaczniki mogą być wystawione min 12" od siebie oraz 6" od krawędzi stołu
CELE POBOCZNE: Obaj gracze rozpoczynają grę z 2ma punktami. Za każdą zniszczoną przeciwnikowi
jednostkę ze slotu FA gracz dodaje 1pkt, a przeciwnik odejmuje 1pkt (do maksimum 2 dodanych/odjętych).
Zasady Specjalne: Jednostki ze slotu FA są jednostkami punktującymi (nawet jeśli są pojazdami).

II.
Deployment: Dawn of War (12" od linii dzielącej stół na połowy wzdłuż długich krawędzi).
CEL GŁÓWNY: 2 znaczniki położone w centralnym środku każdej ze stref rozstawienia
CELE POBOCZNE: Obaj gracze rozpoczynają grę z 2ma punktami. Za każdą zniszczoną przeciwnikowi
jednostkę ze slotu HS gracz dodaje 1pkt, a przeciwnik odejmuje 1pkt (do maksimum 2 dodanych/odjętych).
Zasady Specjalne: Jednostki ze slotu HS są jednostkami punktującymi (nawet jeśli są pojazdami).

III.
Deployment: Vanguard Strike (12" od przekątnej stołu wybieranej przez gracza, który wygrał rzut na zaczynanie).
CEL GŁÓWNY: 3 znaczniki leżące na linii dzielącej stół na połowy wzdłuż stref rozstawienia (przekątna stołu), 1 na środku tej linii a dwa pozostałe symetrycznie oddalone od niego o 2D6+4"
CELE POBOCZNE: Obaj gracze rozpoczynają grę z 2ma punktami. Za każdą zniszczoną przeciwnikowi
jednostkę ze slotu ELITES gracz dodaje 1pkt, a przeciwnik odejmuje 1pkt (do maksimum 2 dodanych/odjętych).
Zasady Specjalne: Jednostki ze slotu ELITES są jednostkami punktującymi (nawet jeśli są pojazdami).

IV.
Deployment: Dawn of War (12" od linii dzielącej stół na połowy wzdłuż długich krawędzi).
CEL GŁÓWNY: cel główny osiąga ten gracz który straci mniejszą ilość oddziałów
CELE POBOCZNE: 4 znaczniki, po jednym na środku każdej z ćwiartek stołu (każdy gracz rozpoczyna grę z 2ma punktami, za każdy kontrolowany pod koniec gry znacznik dodaje 1VP a przeciwnik odejmuje 1VP (do maksimum 2 dodanych/odjętych)

MODELARKA ORAZ PKT DODATKOWE.

- Nie przesłanie rozpiski, lub przesłanie jej po terminie - 4DP
- Brak zasad, kostek, miarki, wzorników: -0- 4DP
- Brak WYSIWYGu: -0-[tyle_ile_modeli]DP
Armia każdego z graczy w trakcie trwania turnieju będzie poddawana ocenie hobbystycznej wg następujących kryteriów:
- Malowanie armii: 0-3DP
- Podstawki: 0-2DP
- Widoczne konwersje: 0-1DP
- Spójność malowania: 0-1DP


o to moze sie zjawie przy dobrych wiatrach
Regulamin UP
o to moze sie zjawie


Na jaką frekwencję mogę liczyć na turnieju?
To ja postaram się być, ale nie na 100% bo wcześniej to różnie bywało.

Panowie co Wy na to aby przenieść turniej na 13.04?
Za blisko DMP
Może mi by się udało w końcu przyjść ? jakieś 85 %
Zapraszam serdecznie!
Mam pytanie w związku z tryplowaniem slotów.

Bo w BA zasadniczo nie ma dobrego wyboru troopsów oprócz assaultów.
Czy np. jakbym wystawił 2x5 assów w Razorach i 2x5 na jp, to dałoby się wynegocjować wyjątek dla nietryplowania ?
Ale to troopsów nie dotyczy, więc spoko

Ale to troopsów nie dotyczy, więc spoko

A DT w takim razie ?
DT też nie dotyczy.

Panowie co Wy na to aby przenieść turniej na 13.04?

To w końcu ta, czy następna sobota? To tyle z pytań fundamentalnych.

Kolejne pytanie, takie pierwsze z brzegu - czy dopuścicie mi do turnieju kompletnie niepomalowanych, ale za to w pięknym kolorze szarości nijakości Orków (z WYSIWYGiem zgodnym w 95%)?

Czy kodeks orków i ewentualnie świętą księgę zasad muszę tachać w formie papierowej, czy wystarczy np. tablet i plik formacie PDF? ;]

Acha i czy na mejla mogę wysłać rozpiskę zrobioną programem Battle Scribe?
Turniej jest 06.04 Czyli w ten weekend.

Z malowaniem niema problemu

Tablet wystarczy

Możesz

Tak ekspresowo dzisiaj

Zasady parowania: System szwajcarski. W pierwszej bitwie wskazane wyzwania.

Czy tu chodzi o to, że wchodzę do Łorgejmera i mówię kto chce mi spuścić wpierdul, oprócz nekronów, bo ostatnie 20 bitew grałem tylko z nimi?



Spoko nuno, dzięki za odpowiedz, dziś wyślę.
Lista zgłoszonych.

1. Nuno
2. CiasteK
3. Dymitr
4. Andrzej
5. Matus
6. Grim
jak ktos mi pozyczy armie to sie zjawie
Przypominam rozpiski do piątku do 15
Dymitr gra BA, a Ty nuno? Tylko nie mów że grej najty albo nekrony ;
W takim razie nie mówię! :X
Czyli grej najty
Nuno, ja i Andrzej będziemy punkt 10 zero zero
WYNIKI

miejsce - gracz - armia - 1 bitwa - 2 bitwa - 3 bitwa - modelarka - SUMA

1 - Budda - Dark Angels - 13 - 20 - 20 - (-3) - 50
2 - Nuno - Grey Knights 20 - 20 - 0 - 4 - 44
3 - Andrzej - Necrons - 8- 15 - 15 - 2 - 40
4 - Grim - Chaos - 0 - 13 - 20 - 5 - 38
5 - Matus - Chaos - 20 - 0 - 5 - 6 - 31
6 - Dymitr - Blood Angels - 0 - 5 - 13 - 4 - 22
7 - Ciastek - Orks - 12 - 0 - 0 - 0 - 12

Z mojej strony dziękuje wszystkim za przybycie i wspólną grę. Widzimy się jakoś w maju namawiajcie innych to poprawimy trochę frekwencję

Jeśli chodzi o tą 4 bitwę do której niestety nie doszło, to od siebie mogę tylko Was przeprosić i następnym razem musimy się po prostu kategorycznie trzymać harmonogramu a myślę, że jest to do ogarnięcia więc takich sytuacji już więcej nie będzie.

Czekam na propozycje punktowe na turniej majowy

Ranking ligi po 3 turniejach wrzucony w temacie ligi
Naprawdę fajnie się gra.. mam nadzieję na więcej Pzdr.
no elegancko sie gralo, licze na kolejny turniej, im szybciej tym lepiej

moze 1200 tym razem ;
1850 albo 1999 :
andrzeju, moze chcesz jechac z nami na dmp ?
niestety w tym terminie mi nie pasuje 2 dniowy wyjazd, moze innym razem.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • black-velvet.pev.pl
  • Tematy
    Powered by wordpress | Theme: simpletex | © cranberies