ďťż
cranberies
witam jako , ze zakupilem eksporta., przedstawie na forum w tym temacie jego stan obecny. Postaram sie takze aktualizowac temat, zobaczycie jak posuwaja sie prace nad jego budową.
Narazie jest w nim wiecej z wersji krajowej niz eskportowej. Najgorzej bedzie ze zdobyciem baku , dokladnie tych chromowanych nakladek . Ceny na aukcjach sa kosmiczne , towar malo spotykany. Narazie daje fotke jak go przywiozlem , graciarnia w bagażniku Masz rację z ta cena baku ogarnęło mnie mega zdziwienie gdy zobaczyłem aukcję z takim bakiem . Narazie jest do przodu. Juz mam nagrany błotnik oryginal gorny razem z oryginalnymi mocowaniami w gorna połke. Amory tylne też bedą ( byc moze chrom bedzie ok bez kladzienia nowego na nie), przelacznik oryginal od kierunkow tez znalalzem koles jeszcze nie potwierdzil stany bo podobno nowy jest. Dzis jeszcze grzebalem w garazu , to zrobilem stojak na ktorym sie kladzie silnik podczas rozbiorki karterow, i sciagacz karteru dorabialem. TO mi z kolei potrzebne bylo do 125, a nie ma to jak dobre stanowisko pracy a nie podkladki drewniane i silnik spada i sie kolebie a ty grzebiesz przy wale . mundy uwielbiam pomyslowosc polakow(wożenie motocykla w osobowce) sam do swojej mazdy 121 zapakowalem mz etz 250 xD a fajnie jakbys podczas renowacji motocykla robil fotorelacje z kazdym krokiem prac remontowych Postaram sie robic relacje. No widzisz Kangur, jak to ostatnio mówią "nie ma lipy" , ja ją tak wiozlem prawie 300 km xD ja swoja 115 cos tam sie rusza w temacie , zakupilem pare gratow.. ,.. podstawa kanapy oryginal +listwa+kubek stacyjki konsoli oryginal+dzwignia hamulca org. Siedzenie bedzie w renowacji, tzn na ta podstawe naciagniety szyty pokrowiec pod oryginalny wzor ex sporta. Sama podstawa po piaskowaniu pojdziew zółty ocynk. |