ďťż
cranberies
Witam.
Oto moje spełnione motocyklowe marzenie. WSK M06B3 nie jest w złym stanie pali dobrze tylko trzeba ją doregulować podpiąć wszystkie przewody. W lato będzie remont wizualny mam nadzieje że będzie dobrze się sprawować http://www.polskajazda.pl/Motocykle/WSK/125/115887 Pozdrawiam Irek Całkiem przyjemnie , przypnij emblematy na bak . Czy mi sie zdaje , czy masz kape olejową od starszej wersji? Powinnes mieć z napisem predom-dezamet, ale na fotce średnio to widac. Możliwe; kapa jest z żołędziem. Dobrze że jest dużo części oryginalnych. Jeżeli dobrze o nią zadbasz to będzie git. Obij siedzenie tym pokrowcem, a nie tylko założyłeś Do tego j/w emblematy, troche poczyścić i będzie całkiem całkiem Emblematy na bak, znaczki na pokrywy boczne, ogarnij przedni hamulec bo nawet linki nie ma, umyj ją tak jak należy. Ze zdjęciu szału nie robi. No wiadomo i musze ją wyregulować dobrze. musi być wszystko ok bo w maju zlot w Skarżysku jest A dokumenty na nią masz? Poprzednim właściciel ma mi dosłać umowe na gościa który jest w książce gwarancyjnej wymieniony ale nie będę jej rejestrował, duże koszta na zlot pojadę (nie kontrolują motocyklistów w ten dzień) i czasem na miasto można śmigać. Wiosną sprzedaje Komary j Jawke po wsi będą WSKą śmigał na inne trasy mam K125 a na wakacje planuje zakup MZ ETZ 250 albo TS250. Ogólnie musze wyjąć zapłon, przejrzeć, z tego co zauważyłem chyba platyny są oryginalne nawet; a fajka i przewód na pewno. Odbija czasem i raz kichnął w wydech; zapłon chyba zbyt późny, a nowy gaźnik, cóż nie wiem czy to będzie chodzić, w ogóle nie reaguje na wkręt powietrza ale nic mam zawsze drugi oryginalny gaźnik który niedawno poskładałem. Niestety jak wiele Wuesek jest zrobiona "na krótko", nie ma aku a podczas transportu wypięły mi siw wszystkie przewody ze stacyjki, co ciekawe w lampie założony jest prostownik selenowy. Od razu jak białe dziadostwo stopnieje (nienawidzę zimy bo sie jeździć praktycznie nie da) to wyczyszcze wydech i wypłucze bak roztworem sody kaustycznej bo po doświadczeniach z komarami i zatkanym gaźnikiem wole to zrobić od razu choćby dla pewności A i emblematy już na zbiornik zakupiłem. Jak odbija kopniak to zapłon jest zbyt wczesny, zanim tłok dojdzie do GMP, zatkane kraniki i gaźniki to istna tragedia, ale żeby ochronić gaźnik to zamontuj filtr paliwa, w każdym sklepie motoryzacyjnym po ok 5zł i problemy znikną jak ręką odjął, a na kranik, wewnątrz baku mam w planach założyć taki mały wałek malarski z gąbki. O założyłem dziś oryginalny gaźnik i nie ta sama, wejście w obroty bardzo dobre, na starym świeca była zarzucona a teraz to znacznie lepiej kręci, teraz tylko zapłon ustawić i z silnikiem to tyle. To już wiesz jakie są współczesne gaźniki, powodzenia w dalszych pracach. Wziąłem się za diagnoze WSKi i cóż nowy tłok + pierścionki i tulejka korbowodu będzie i uszczelka cylindra oraz głowicy, zapłon już naprawiony, o dziwo że iskre miał! Cały pokryty drobną warstwą rdzy, wypalone przerywacze, przewód W/N też nie pierwszej młodości , kondensator miał chyba kontakt z wodą, wszystko już wymienione. Gaźnik wyczyszczony, założona nowa dysza (rozmiar 100 wcześniej była 85), w gaźniku pomylone były śruby i w miejscu tej ustawiającej przepustnice była ta od biegu jałowego... . Wydech i filtr zapchany itd, sporo nagaru w kanałach cylindra. Dlaczego dałeś dyszę 100"??? Oryginalnie powinna być 85" Setka to jest z GM26U3 z wsk 175, do G20MA od wsk 125 powinna być 85" No WSK jeździ jak należy. Wróciłem do nowego, obecnie produkowanego gaźnika, nie można mu nic zarzucić, idzie idealnie nie muli itd WSK ma nowy też tłok, pojeździłem idzie bdb moc jest Fota świeża i filmik z pracą http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/32fdc017d4df7361.html http://www.youtube.com/watch?v=GgHJTEjiyNI Pozdrawiam. Maszyna bardzo ładna. WSK niestety sprzedana w czerwcu Skoro jest Ci szkoda to dlaczego sprzedałeś ? Tak wyszło, głupio zrobiłem ale ETZ mi sie zachciało i kasy potrzebowałem... Rozumiem . Fajną WSK miałeś. Jednak ETZ to nie to samo . |