ďťż

WSK CROSS prawie jak Yahamaha by Komornik

cranberies
Witam
oto i muj projekt ramę dorwałem już przyciętą , pordzewiała i bez papierów i zacząłem tworzyć takie cuś

Zębatka tylna ma 66z a małą 13z






























Przydały by się jakieś osłony łańcucha . Opona z tyłu 140 mm ? Nie jest zbyt wolna ? Szkoda troszkę tej chromowanej dźwigni hamulca i ładnego kolanka jak na takie warunki terenowe . Zamontuj z przodu chlapacz do błotnika uchroni to silnik przed błotem które utrudnia chłodzenie w dalszej eksploatacji .
Na takim przełożeniu pewnie jedzie z 35 km/h

zawieszenie przód nie nadaje się i nie wygląda fajnie jeśli ma to być coś w stylu cross, opony powinny być obie terenowe, tłumik powinien iść górą, załóż jakieś boczki,

Oprócz dość dobrze pomyślanego mocowania tylnych amortyzatorów to nie widzę tu nic wartego uwagi - nie obraź się, ale moim zdaniem nie wyszedłeś poza takie wyobrażenie WSK Cross ludzi z tego forum jako motoru z poucinanymi błotnikami, naklejkami turbo i tłumikiem od Poloneza

Dużo pracy przy tym motorze, ale jak nie masz pieniędzy to nic dobrego z tego nie wyjdzie.

Na takim przełożeniu pewnie jedzie z 35 km/h

zawieszenie przód nie nadaje się i nie wygląda fajnie jeśli ma to być coś w stylu cross, opony powinny być obie terenowe, tłumik powinien iść górą, załóż jakieś boczki,

Oprócz dość dobrze pomyślanego mocowania tylnych amortyzatorów to nie widzę tu nic wartego uwagi - nie obraź się, ale moim zdaniem nie wyszedłeś poza takie wyobrażenie WSK Cross ludzi z tego forum jako motoru z poucinanymi błotnikami, naklejkami turbo i tłumikiem od Poloneza

Dużo pracy przy tym motorze, ale jak nie masz pieniędzy to nic dobrego z tego nie wyjdzie.


nie jest demonem prędkości ale te 70 na 3 jedzie tylko opona szumi z tyłu , na przód mam zamuwioną oponę dunlopa kostkę , tłumik będzie inny i będzie szedł jak w ktm exc 430 , boczki mam od hondy crf 250 na tył a lagi będą albo od kosa albo od cz crossowej


Ładnie czarujesz widze... 70km/h na przełożeniach 13/65. Tak tak. Ja na przełożeniach 13/55 z podkręconym silnikiem jechałem około 75, a silnik już "odcinał"...
Druga sprawa, ciekawe ile wytrzyma Ci ten super spawany wahacz. Ile wydałeś na ten swój "projekt" ? 300zl? 400 ?
Trzecia sprawa... Ludzie... Czy wy wgl, akceptujecie takie przeróbki ? Dla mnie to wygląda wieśniacko. Tył podniesiony, opona 140 (ciekawe jak to wgl jeździ, kumpel miał taką w Cz 516 to zamulało konkretnie). "Linia motoru" nie jest prosta, przód orginalny a tył podniesiony. Na przód metalowy błotnik i super elo mada faka mam "krosa" wszystkie laski we wśi moje.
Zobacz mój temat w "Usprawnianiach Mechanicznych" Wsk enduro.
tłumik inny czyli jaki ? Moto czasem nie zostawia dwóch śladów ?

Prawdę mówiąc to ja się zastanawiałem czy swój projekt pokazać z uwagi na krytykę, ale widzę, że estetyka to obce słowo dla niektórych. Tak jak mati napisał: znajdź jakiś dorby, sprawdzony wzór ewentualnie go trochę zmodyfikuj i zacznij pracę, bo idziesz w kierunku, który każdy Ci tutaj odradzi i pachnie poprostu wiochą - opona kostka z motoru crosa nie zrobi. Pozatym nie wiem czy wiesz, że czeka Cię remont skrzyni i sprzęgła - taka opona na pewno nie jest dobra dla takiego silnika...
Przy takim przełożeniu to można opone z tira zakładać i nic silnikowi nie bedzie Był by wtedy MONSTERMOTO
Tak jak z oponą-porównanie. Weź kawałek calowej rurki, bosha, tarcze do cięcia i do szlifowania. Zakręć cieńką tarcze i próbuj ciąć rurke. Utniesz szybko i bez kłopotów. A teraz weź tarcze do szlifowania (grubą) i próbuj ciąć rurke. I zobaczysz jaki będzie efekt - tak samo jest z oponą 140, a np. 100
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • black-velvet.pev.pl
  • Tematy
    Powered by wordpress | Theme: simpletex | © cranberies