ďťż
cranberies
Dziennik dyżurnego ruchu.
04.08.2013, Lazurowa: ok. 09:15, SM42-??? + SM48-??? (ta zielona) + Eaosy do Huty ok. 11:15, SM48-??? + SM42-??? + Eaosy do WGT. Żaden z tych składów nie wyglądał na uzasadniający użycie trakcji ukrotnionej. 18.08.2013, Lazurowa: 14:00, SM42-??? + 15x Res (próżne) + 4x Eaos (ładowne złomem) + 5x Res (próżne) do Huty. 19.08.2013, Lazurowa: 16:15, ST44-324 + 7x Res + 16x Eaos, prawdopodobnie wszystkie ładowne, do WGT. 20.08.2013, Jelonki godz. 8:50: SM48-114 + 22 ładowne węglarki do huty godz. 11:30: SM48-114 + 13 próżnych węglarek do WGT, długość 183 m. masa brutto 313 ton. 20.08.2013, Jelonki godz. 8:50: SM48-114 + 22 ładowne węglarki do huty godz. 11:30: SM48-114 + 13 próżnych węglarek do WGT, długość 183 m. masa brutto 313 ton. Lazurowa: godz. 16:38, SM48-114 luzem do WGT. 23.08.2013, Jelonki Godz. 11:40, SM48-094 + 14 ładownych wagonów do WGT, w tym: 4 platformy i 10 węglarek, masa brutto: 998 ton, długość: 214 m. Całość pojedzie do stacji: Gdańsk Port Północny (121-00). 29.08.2013, Lazurowa 16:15, SM48-029? + Res'y do WGT. 29.08.2013, Lazurowa 16:15, SM48-029? + Res'y do WGT. Chyba SM48-027 SM48-029 pracuje na szerokim w Kuźnicy. 29.08.2013, Lazurowa 16:15, SM48-029? + Res'y do WGT. Chyba SM48-027 SM48-029 pracuje na szerokim w Kuźnicy. Heh, może przekuli na normalne |