ďťż
cranberies
Na zdjęciach widać różnice pomiędzy tłokami do WSKi : fabryczny WSK-G z włożonym sworzniem (skatowany tak wiem, widac przestawiony zamek i inne atrakcje ) , zamiennik FSO (kupiony w Skuter Debica) oraz tłok od Mińska.
Teraz mam pytanie, bo nie jestem pewien. Skoro jak widać na zdjęciu tłok FSO, sworzeń ma wyżej to znaczy, że stopień sprężania mamy niższy i nasz motor na takim tłoku ma poprostu mniejszą moc ? Pytanie może głupie, ale polecają te tłoki zamiast almotów, a tu się okazuje ze to badziew nie tyle w wykonaniu co nie pasujacy wymiarowo pod oryginał. Różnica jest też w piaście tłoki FSO mają kanaliki smarujące sworzeń. Tłok mińska jak widać ma grubsze denko, bliżej siebie osadzone pierścienie i inne położenie zamków, no i oczywiście sworzeń grubszy,ale za to mamy na nim łożysko igiełkowe. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Galerie zdjęć na aukcje Nawet nie strasz że fso mają inne położenie otworu na sworzeń.. sprawdze ze swoimi. Kompresja teoretycznie będzie mniejsza. Dyziek przenieś posty ![]() Moim zdaniem tłoki FSO obniżają sprawność silnika, a ludzie je ładują, bo niby z epoki... Nikt więcej się nie wypowie ? A ten twój FSO juz jeździł w silniku? Bo mam taką teoreie... Oryginalne WSK-G lub ZMD do WSK nie miały tych otworów smarujących, a spotkałem się z oryginalnym tłokiem do silnika S34 z WFM który takie otwory smarujące miał, przy czym ma taką samą średnice, nie wiem jak z poożeniem sworznia.. Jak wspomniałem to tylko taka teoria. Jeździł w silniku, ale nie moim więc nie mogę się wypowiedzieć jak to pracowało. Ogólnie dobrze piszesz, że to są tłoki do silnika WFM S34 pasujące również do S01 tyle, że różnica jest w położeniu sworznia co widać na zdjęciach O ludzie co to? :D http://tablica.pl/oferta/silnik-wsk-nietypowy-mrowa-CID5-ID2G4Yj.html#76f572548f;r:6;s: Silnik od glebokryzarki " mrówka " . Podobny lub taki sam ma bądź miał nasz forumowy kolega Rino . Fajną motolotnie można z czegoś takiego stworzyć ;-) |