ďťż
cranberies
Tak jak w temacie,moduł przeznaczony pod zapłon platynkowy,wymaga zasilania +12V.Może znaleźć zastosowanie w motocyklach takich jak WSK 175(do 125 równiez po przerobieniu instalacji),MZ TS 150,250,samochodach typu trabant,garbus,fiat 126p itp.
Moduł ten poprawia kulture pracy silnika,silnik jest w stanie trzymac niższe stabilne obroty biegu jałowego oraz jest elastyczniejszy,moduł poprawia równiez rozruch silnika w niskich temperaturach.Odstęp pomiędzy elektrodami świecy można zwiększyć do 1mm.Najważniejszą zaleta modułu jest to,że wysoki prąd płynacy w normalnym układzie przez platynki(rzędu kilku A) płynie w tym wypadku przez tranzystor MOSFET,co pozwala na nie zaglądanie przez calutki sezon pod pokrywe iskrownika-platynki nie wypalają się,nie wymagają czestych regulacji,przez styki płynie jedynie prąd rzędu kilku mA potrzebny do wysterowania modułu.Jedyne co pozostaje zadaniem uzytkownika to montaż modułu według intuicyjnej instrukcji Cena 60zł+przesyłka(opakowanie w cenie modułu)Resztę przedstawiają zdjęcia.Chwilowo dostępna tylko 1szt,następne w produkcji,więc można się wpisać na listę chętnych,jesli zaistnieje taka sytuacja ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ty, mam nadzieję że to nie ta moja sztuka ![]() Ta,ale druga tez już jest gotowa-na etapie wsadzenia do obudowy ![]() Dyziek troszke nie ten dział . Panowie brać nie zastanawiać się,ja po zamontowaniu tego modułu do ETZ do zapłonu nie zaglądałem,silnik łatwiej odpala,lepiej spala mieszankę dzięki pełniejszej iskrze,elegancko pracuje na wolnych obrotach jak i wkręca się na wysokie.Naprawdę polecam. No ja biorę biorę ![]() |