ďťż
cranberies
Pachnąca świeżością z nowym sercem (czyt. silnikiem) przybyła Ns3f lokomotywa z 1952 roku, 72 konna, dwu-osiowa z pięknym lakierem. Pracowała w Niemczech w kopalni piasku tudzież krzemionki przy produkcji szkła. Dziś ma służbę w Białośliwiu, pomoże nam przy pociągach rozkładowych.
Dwie lokomotywy Ns1 i Ns2f jadą do Ilmenau na rewizje i drobne naprawy. Wraz ze Starostą przywitaliśmy nowy sprzęt na stacji, zobaczcie sami... W międzyczasie przybyły 3 grupy Leśników, którzy zamówili sobie pociągi. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() pięknie ! od jakiegos czasu sporo się dzieje na tym forum i ogólnie w WKP brakuje na zdjęciach członków towarzystwa :-/ Fantastycznie!! Serce rośnie jak się coś takiego widzi ![]() ![]() ![]() W sumie przy tych zawirowaniach to w sumie pewien spory sukces, którego gratuluje. Jedak jak zwykle władza (duży Pan z wąsem i krawatem -mniemam, że starosta) musi się polansować w prasie ![]() Pozdrawiam z MMz Zderzaki posiada z rumuna, które zostały dużo wcześniej wyciągnięte. Miały być docelowo przeznaczone na V10c, no cóż lepsze to niż nic... Czekamy na POLSKĄ dokumentację tzn. odbiór i wszystkie pozwolenia a lokomotywa będzie jeździć rozkładowo. Pozdrawiam i na pewno będziecie pierwsi poinformowani ![]() ZDERZAKI Lyd2... ![]() ![]() Wciąż czekam na nagłówek "Rumun pojechał do Ilmenau na naprawę główną" Aczkolwiek to chyba pozostanie w swerze marzeń skoro do obsługi pociągów nie jest wymagana tak silna i ciężka lokomotywa. Myślę ze ta ns3f w zupełności spełni swoją rolę przy obecnym zapotrzebowaniu na przejazdy ![]() To chyba najlepsza możliwa proporcja jeśli chodzi o wielkość lokomotywy względem wagonów ![]() ![]() Odbyła już kurs do Nieżychowa w 40 minut ![]() foto by "Torsten" ![]() Czyli 15km/h. Ile ta lokomotywa wyciąga: http://bieszczad.strefa.pl/historia.html ?? Dokładnie tak 17 jest przyjęte fabrycznie tak samo jak WLS. |