ďťż

LUZY NA KUSZU I ZGRZYTANIE W SKRZYNI

cranberies
WITAM. w zimę pękła mi linka i zaczełem jezdzić bez sprzęgła . po kilku dniach zaczeło coś zgrzytać w skrzyni . zgrzytanie pojawia sie przy puszczeniu sprzęgła , rozebałem lewom pokrywę , sprzęgło ma luzy . czy to jest przyczyna zgrzytania , I JAK TO NAPRAWIĆ ?? PROSZĘ O POMOC. Z GÓRY DZIĘKUJE


Po pierwsze, nie żebym się czepiał, potrenuj ortografię. Po drugie jak jeździłeś bez sprzęgła? Po trzecie jakie są to luzy na koszu sprzęgłowym? Poziome czy pionowe?
w jedną i w drugą pewnie to tulejka ... no ale nie wiem czy po wymianie tulejki skonczy sie zgrzytanie ,.
Ja prdl, co za idiota jeździ bez sprzęgła, tak trudno kupic tą linke za te 8 zł?? -,-


Wiesz co...sprzedaj Wueske komus,kto bedzie umiał ja uszanowac....
Kurde, dzięki chłopaki, że powiedzieliscie to za mnie, bo mi jakoś głupio było ale taka prawda...
odpowiecie co może być przyczyną zgrzytania czy nie ;/// .
Może jak składałeś silnik to wsypałeś wiadro kamieni do skrzyni i teraz ci chrupie.
hahaha człowieku, jak ty bez sprzęgła jeździłeś to się nie dziw, że ci teraz zgrzyta ;P pewnie podłamane tryby, luz na wodziku itp. A po za tym mógł ci się kosz odkręcić. Ale tobie stary już chyba nic nie pomoże jeździć bez sprzęgła... Boże, widzisz i nie grzmisz
http://wrozbita-maciej.pl/
Do usług.
Mati jesteś moim mistrzem jebłem
tryby są całe ...
Nie chodzi o tryby tylko, skrzynia może działać nawet jak nie będzie paru zębów, liczy się: zdystansowanie skrzyni, luzy na wałkach w łożyskach i czy są proste, stan sprzęgieł kłowych czy są odpowiednie kąty, stan tulejek skrzyni, poprawna praca wybieraka i brak luzu na nim, odpowiednia kulka i sprężyna ... tematów o tym jest sporo

ale jak się jeździ bez sprzęgła to gratuluję - mam nadzieję, że olej w skrzyni był, bo u kierowcy w głowie go zabrakło
jak chciałem przykręcić sprzęgło to tryby jak by tryby przeskakiwały raz trzymają raz nie ...
No to musisz mieć zajebiste luzy na zmieniaczu i całych wałkach i kołach. Ale człowieku, co to zmieni??? Nawet jakbyś miał wymienić całą skrzynię biegów i aparat zmiany biegów to zaraz zrobisz to samo i kolejna skrzynia będzie nadawać się na złom... Radzę ci, sprzedaj tą WSKę, tak jak Dyziek powiedział, komuś kto będzie miał do niej szacunek i kup sobie rower, tu ci się przynajmniej linka sprzęgła nie zerwie.
Po prostu w wyniku zbyt dużych różnic na poszczególnych wałkach i trybach, wyrobiły się zęby lub sprzęgła kłowe trybów. Dzięki wyłamanym zębom z jednego trybu uszkodzeniu uległa reszta trybów i waLków, bo pomiędzy tryby dostawalły się odłamane zęby. Wnioskując dalej w wyniku tego uszkodzeniu mogły ulec też tulejki osadcze wałków i łożyska. Wymiana tulejki kosza sprzęgłowego w twoim przypadku niewiele da, musisz raczej wymienić cały kosz.
Jemu nic nie da wymiana kosza, tu trzeba nową skrzynię, której, no cóż, byłoby szkoda, żeby stało się z nią to samo co stało się ze skrzynią w jego silniku.
Nie no napisałem tam że ze swojej głupoty załatwił całą skrzynię i do tego kosz sprzęgłowy. Ale za głupotę się płaci, niektórzy ludzie jak widać na powyższym przykładzie mają przepalony mixol zamiast mózgu
Już trudno jeśli kupi za własne pieniądze chińszczyznę...gorzej jak wlozy ZMD i zniszczy nam wartościowe czesci
Jak widzicie temat przeniosłem do kosza...ale nie usuwam go...smiech to zdrowie
Po wszystkich obliczeniach i róznych diagnozach doszedłem do wnisoku, że może nie założyleś tulejek skrzyni ? Albo trybów ? To takie wałki z ząbkami. Czytanie tego tematu grozi kalectwem umysłowym. Najlepiej to przyspawaj wałek głowny do trybu zdawczego i bedziesz miał automat jak w skuterach
Jeśli temat trafił do kosza to raczej nie warto dopisywać więcej postów
Dokładnie nawet i z kosza w końcu go usunę
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • black-velvet.pev.pl
  • Tematy
    Powered by wordpress | Theme: simpletex | © cranberies