ďťż

Kielce - 1950pkt - 24.05.2014

cranberies



Data: 24.05.2014( sobota)
Lokacja: MZIZ ( sala konferencyjna)
PKT: 1950pkt
Stoły: 48x72 cali
Wpisowe: 7zł ( drobne plis) - z tego 1zł na klub
Czas bitwy: 140 minut

1.Plan
8.30 - 9.00 - zapisy
9.00 - 11.20 - I bitwa
11.30 - 13.50 II bitwa
14.10 - 16.30 III bitwa
17:00 - IV bitwa przy soku i piwku ale już w knajpce

2. Zasady ogólne
- Obowiązują zasady 6 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz PKZ
- Gracz dysponuje czytelną drukowaną rozpiską
- Dopuszczone są modele i jednostki z IA za wyjątkiem SH i Gargantów - wymagane jest posiadanie wydrukowanych statystyk modelu i broni
- NIE GRAMY - dodatków: stronghold assault, escalation, imperial knight.
- Dopuszczone Dataslate'y

3. Oddziały punktujące: tylko jednostki podstawowe "troops"(transporty dedykowane nie punktują).

4. Punktacja
10:10 – 0 vp różnicy
11:9 – 1 vp różnicy
12:8 – 2 vp różnicy
13:7 – 3 vp różnicy
14:6 – 4 vp różnicy
15:5 – 5 vp różnicy
16:4 – 6 vp różnicy
17:3 – 7 vp różnicy
18:2 – 8 vp różnicy
19:1 – 9 vp różnicy
20:0 – 10+ vp różnicy

- Tabled- w takim przypadku liczymy normalnie straty itp. Dodatkowo gracz który wyczyścił stół zajmuje tyle znaczników ile pozostało mu scoringów na stole (oczywiście maksymalnie tyle ile jest znaczników w misji).

W przypadku takiej samej ilośći DP przez kilku graczy decyduje ilość wygranych bitew.

5. Punkty dodatkowe.
Slaughter - wyeliminowanie modeli przeciwnika daje punkty (poszczególne progi NIE kumulują się, ułamki zaokrąglamy na korzyść przeciwnika).

ponad 25% - 2VP
ponad 50% - 3VP
ponad 75% - 4VP
100% - 5VP

Karanie odjęciem DP za :

- za pisanie rozpiski na początku turnieju -1 DP,
- za nieczytelną rozpiskę lub brak wyszczególnionych przedmiotów i wyposażenia (zgłasza przeciwnika, decyduje sędzia) -1 DP,
- za rozpiskę bez poprawnych wartości punktowych oddziałów i bez zsumowania punktów całej armii -1 DP .
- za brak akcesoriów do gry: miarka, kości, wzorniki, kodeks itp, itd(nie ważne którego) - 5 DP
- granie niezgodną rozpiską - zerujemy pkt za poprzednie bitwy i -10 DP karnych na koniec

Wymagana są rozpiski czytelne(drukowane).
Top3 po turnieju jest zobowiązany zostawić swoje rozpiski orgom!
NIE GRAMY NA PROXACH ! Bez wyjątków !

6. Kolejność rzeczy losowych przed bitwą:
1). Rzut na wybór strony.
2). Wystawienie znaczników (jeżeli mają być one ustawiane przez graczy), pierwszy znacznik wystawia osoba, która wybierała stronę jako pierwsza, następnie naprzemiennie.
3). Losowanie Warlord Trait’ów, generowanie mocy z Rulebook’a, tabelek demonicznych, chaosowych, etc.
4). Rzut na to kto wystawia swoją armię jako pierwszą (zwycięzca rzutu decyduje kto się pierwszy wystawia).
5). Rzut za Night Fight.
6). Wystawienie armii, następnie wystawienie Infiltratorów, pod koniec Scout Moves.
7). Przejęcie Inicjatywy.

7. Scenariusze

I BITWA - Pan Krwi

WYSTAWIENIE: Dawn of War
ZASADY SPECJALNE: Night Fighting, Reserves
ILOŚĆ TUR: 5, 6 na 5+
ZNACZNIKI: Po 2 znaczniki dla każdego gracza rozlokowane wedle standardowych zasad: jeden w strefie wystawiania danego gracza, drugi poza nią. Każdy znacznik wart 3VP.
+ Po rzucie na przejęcie inicjatywy każdy z graczy nominuje 3 jednostki/bohaterów nie będące pojazdem - dostają one zdolność Furious Charge, a jeśli już miały to wszystkie nieudane rzuty na zranienia można przerzucić. Na początku swojej tury gracz rzuca kością k6 i przy wyniku 1 modele wykonują ataki przeciwko sobie z pełnymi charakterystykami uwzględniając +1 do siły z cechy nabytej - tak jakby wykonały szarżę. Modele zaangażowane w walkę z przeciwnikiem ten rzut nie dotyczy. Jeśli bohater/jednostka zostanie zniszczona gracz na początku swojej nowej tury musi nominować kolejny/ego.
CELE DODATKOWE: First Blood, Slay the Warlord

II BITWA - Pan Rozkładu

WYSTAWIENIE: Vanguard Strike
ZASADY SPECJALNE: Night Fighting, Reserves
ILOŚĆ TUR: 5, 6 na 5+
ZNACZNIKI: 3 znaczniki rozlokowane równomiernie, pośrodku stołu w "ziemi niczyjej" - każdy wart 3VP. Dodatkowo każdy gracz w swojej strefie ma po 1 znaczniku wartym 2VP i będącym Mysterious Objectives.
+ Po rzucie na przejęcie inicjatywy każdy z graczy nominuje 3 jednostki/bohaterów nie będące pojazdem - dostają one zdolność Feel No Pain, a jeśli już miały mogą wykonać przerzut nieudanego. Na początku swojej tury gracz rzuca kością k6 i przy wyniku 1 modele dostają ranę bez możliwości wykonania rzutu ochronnego za wyjątkiem zdolności którą nabyły. Jeśli bohater/jednostka zostanie zniszczona gracz na początku swojej nowej tury musi nominować kolejny/ego.
CELE DODATKOWE: First Blood, Slay the Warlord, Linebreaker

BITWA III - Pan Rozkoszy

WYSTAWIENIE: Dawn of War
ZASADY SPECJALNE: Night Fighting, Reserves
ILOŚĆ TUR: 5
ZNACZNIKI: 3 znaczniki rozlokowane równomiernie, pośrodku stołu w strefie "ziemi niczyjej". 2 zewnętrzne warte po 3VP a środkowy to Relikt z cechą losową Archeotech Artefacts(str.106) wart 5VP.
+ Po rzucie na przejęcie inicjatywy każdy z graczy nominuje 3 jednostki/bohaterów nie będące pojazdem - dostają one zdolność Fleet, a jeśli już miały, dostają Hammer of Wrath. Na początku swojej tury gracz rzuca kością k6 i przy wyniku 1 modele nie mogą nic zrobić: ruszyć się, strzelić, będąc w walce nie atakują a same są automatycznie trafiane. Jeśli bohater/jednostka zostanie zniszczona gracz na początku swojej nowej tury musi nominować kolejny/ego.
CELE DODATKOWE: First Blood, Slay the Warlord

Bardzo proszę o zapewnienie sobie znaczników dla nominowanych 3 bohaterów/jednotek.

ZAPRASZAMY !

Lista chętnych:
1. Sargo
2. Misiek
3. Algirdas
4. Toshi
5. Sławny
6. Emilian
7. Wojtas
8. Teclis
9. Dai
10. nihildefoe
11. Uruk
12. Hapol
13. Łukasz
14. Shadow


Wszystkim serdecznie dziękuję za przybycie i miła grę.

Wyniki:
1. Sargo - Necrons
2. Krzysiek Wojtas - SM
3. Michał Olszewski - Necrons/Orcs
4. Misiek - SM/Tau
5. Algirdas - DE
6. Emilian - CSM
7. Sławny - CD
8. Toshi - Eldars
9. Teclis - CD

A TUTAJ ! zdjęcia z turnieju.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • black-velvet.pev.pl
  • Tematy
    Powered by wordpress | Theme: simpletex | © cranberies