ďťż
cranberies
Razem z użytkownikiem Tyranus1 doszliśmy do wniosku, że warto założyć taki temat, dlatego więc go zakładam
![]() Jakie są różnice pomiędzy gaźnikami Pegaz z silników Junaka, WSK, SHL, Simsona, AWO, Osy. Podawajcie każdą informację- różnice pomiędzy tymi gaźnikami, ich dane, właściwości itp. Pozdrawiam! Dokładnie . Zależy nam na informacjach z pewnych źródeł . Piszcie co wiecie , wklejajcie linki na sam koniec postaramy się zebrać wszystko w jedną całość i stworzyć klasyfikacje . Chyba za bardzo sie rozpedziliscie z tym gaźnikiem PEGAZ w Awo Simsonie? ![]() Zasadnicza różnica miedzy pegazem w junaku a pegazem m.in w silnikach Wiatra-junak miał gardziel 26mm,a już np.SHL M11 24mm dnia Czw 18:32, 23 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz Co do Pegaza w AWO to widziałem kilka aukcji na allegro jak ktoś Pegaza sprzedawał i dopisywał w temacie właśnie nazwę tego simsona dlatego myślałem że tam też występuje no i tak wyszło że wprowadziłem w błąd kolegę Philzaw . Dzięki Dyziek że zainteresowałeś się tym tematem może razem uda się stworzyć coś konkretnego . Ajajaj ![]() Tak,podejdzie,jesli dasz mu ciut mniejsza dysze główną to powinno być ok ![]() ![]() ![]() Dyziek, czytasz mi w myślach ![]() ![]() Ale teraz spamuje, sorry ![]() ![]() Zmieści się dosłownie na styk.Bez membrany rowniez bedzie pracował OK.Dobrze sprawdza sie tez gaźnik od ruska (K750) ,gaźnik z serii Kxx. Ale wróćmy do pegaza ![]() Wieczorem opisze metodę sprawdzania poziomu paliwa w komorze pływakowej ![]() Jak coś mam dwa gaźniki oryginalne ZSRR K65 i K62 ![]() A co do Pegazów to czy czasem w jakiejś WSK rajdowej nie montowano zamiennie tych gaźników o zmiennej gardzieli ? chodziło oczywiście o osiągi dostosowane do trasy i typu rajdu |