ďťż
cranberies
Razem z użytkownikiem Tyranus1 doszliśmy do wniosku, że warto założyć taki temat, dlatego więc go zakładam Każdy kto coś wie niech się wypowie.
Jakie są różnice pomiędzy gaźnikami Pegaz z silników Junaka, WSK, SHL, Simsona, AWO, Osy. Podawajcie każdą informację- różnice pomiędzy tymi gaźnikami, ich dane, właściwości itp. Pozdrawiam! Dokładnie . Zależy nam na informacjach z pewnych źródeł . Piszcie co wiecie , wklejajcie linki na sam koniec postaramy się zebrać wszystko w jedną całość i stworzyć klasyfikacje . Chyba za bardzo sie rozpedziliscie z tym gaźnikiem PEGAZ w Awo Simsonie? Zasadnicza różnica miedzy pegazem w junaku a pegazem m.in w silnikach Wiatra-junak miał gardziel 26mm,a już np.SHL M11 24mm dnia Czw 18:32, 23 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz Co do Pegaza w AWO to widziałem kilka aukcji na allegro jak ktoś Pegaza sprzedawał i dopisywał w temacie właśnie nazwę tego simsona dlatego myślałem że tam też występuje no i tak wyszło że wprowadziłem w błąd kolegę Philzaw . Dzięki Dyziek że zainteresowałeś się tym tematem może razem uda się stworzyć coś konkretnego . Ajajaj a Pegaz z Junaka podejdzie pod silnik 175 Kobuza? Nie będzie jakoś szwankować ze względu na większą gardziel? Tak,podejdzie,jesli dasz mu ciut mniejsza dysze główną to powinno być ok tylko po co pchac sie w PEGAZA,jak bez problemu założysz znacznie mniej problemowy gaźnik z Jawy TS 350 to tylko lekkie odstepstwo od orginału,łatwo odwracalne usprawnienie Dyziek, czytasz mi w myślach właśnie z kolegą Tyranus1 nad tym rozmyślaliśmy i ja najprawdopodobniej tak zrobię, że gaźniczek od Jawencji TS 350 zamontuję, a z tym Pegazem od Junaka to tylko tak z ciekawości aczkolwiek z tym Jikovem to nie wiem czy nie będzie konieczne wstawić membrany tak jak zrobił chyba kolega witek2674, bo faktycznie pojawia się mgiełka benzyny (mój kolega ma to samo), lekka bo lekka, ale jest. I też nie wiem czy Jikov nie jest za wysoki, tzn. czy się zmieści nad karterami na oryginalnym króćcu... Ale teraz spamuje, sorry miało być o Pegazach Zmieści się dosłownie na styk.Bez membrany rowniez bedzie pracował OK.Dobrze sprawdza sie tez gaźnik od ruska (K750) ,gaźnik z serii Kxx. Ale wróćmy do pegaza Wieczorem opisze metodę sprawdzania poziomu paliwa w komorze pływakowej Jak coś mam dwa gaźniki oryginalne ZSRR K65 i K62 A co do Pegazów to czy czasem w jakiejś WSK rajdowej nie montowano zamiennie tych gaźników o zmiennej gardzieli ? chodziło oczywiście o osiągi dostosowane do trasy i typu rajdu |