ďťż
cranberies
Witam wsk-owiczów. Rozebrałem silnik z powodu wyskakiwania 2 biegu i chcę sie upewnić czy ten element zaznaczony na czerwono na zdjęciu (link
http://wrzucacz.net/di-PLYT.jpg) jest przyczyną wyskakiwania tego 2 biegu. Jest on luźny i wytarty i jak się przytrzyma dzwignię zmiany biegów do góry to wtedy dwójka nie wyskakuje. I pytanie odnośnie elementu zaznaczonego na zielono: jest on w zaznaczonym miejscu zjechany i czy konieczna jest jego wymiana? Dziękuje i pozdrawiam Moim zdaniem problem może tkwić w tym że te wypustki zewnętrzne na wałkach i wewnętrzne na trybach mogą być lekko zjechane . Ja bym najpierw spróbował wymienić sprężynkę pod kulką. Może już się rozchodziła. No możliwe ale czuć znaczny opór przy zmianie biegów to raczej bym kulke zostawił, no ale nie chcę później znów rozbierać. Zastanawia mnie tylko ten element zaznaczony na czerwono bo on jest odpowiedzialny za przesuwanie kół a on po prostu ma duże luzy. (Dodam że wsk-a nie jest moja i żeby nie było...) W tej wsc-e koleś jeździł bez sprzęgła i na chama wbijał biegi i możliwe że ten element poprostu dostał luzów. Czy ja dobrze myślę? Poomocy Możliwe że to jest to ale jak mówisz że koles jeździł bez sprzęgła to ja zostaje przy tym co napisałem w swoim wcześniejszym poście. Haha bez sprzęgła... to teraz ma problem . Wymień aparat zmiany biegów, walni go w łeb i powiedz żeby biegi ze sprzęgłem zmieniał hehe ale raczej walenie w łeb też nie pomoże i będzie dalej bez sprzęgła jeździł bo linki nie ma a znając życie nowej nie kupi bo za duży wydatek (10zł haha) i tak z żalem musi wydać 50zł na tłok bo mu pierścionki wysrało bo bez tłumika jeżdził. . Wracając do tematu, chyba wymienie właśnie ten aparat bo po trybach widać ,że są oki. Typowy z niego kat wsek ciekawe jak długo jeszcze pojeździ. |